New posts

Kamptråd Champions league kval. runde 2: Lech Poznan - AGF, onsdag 29. Juli kl 19.00

• Thread starter Thread starter T-Knogle
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 405
  • Views Views: Views 13K

Hvor er vi efter denne kamp

• Total voters
    62
  • Poll closed .
Kamptråd Champions league kval. runde 2: Lech Poznan - AGF, onsdag 29. Juli kl 19.00
Det er jeg ikke sikker pga 4-1.

Målet er nok mere at få Bech og Arnstad i vante positioner.

Det er hvad jeg gerne vil se - de to på vante positioner og Bogere med en chance. Nu skal han bare gribe den 🤞

Er også spændt på Jønsson fra start men kampen er en halv gratis omgang og hvis han kun kommer i gear med kamp minutter, så er det helt oplagt. Syntes han så gotd ud sidst selvom der mangler lidt i afleveringerne (det var meget bedre end i træningskampene).

De Polske medier har også gengivet klubbens advarsel til fans om ikke at bære GF farver i byen.

Jeg var på stadion i går til Lechs ligakamp, som endte 0-0.

Det var ikke særlig godt at se på. Vores angreb eksisterede nærmest ikke, og Ishak og Walemark var nok de dårligste spillere på banen. I stedet for Palma startede de kampen med ham på bænken. Han kom ind de sidste 20 minutter, men gjorde ikke rigtig nogen forskel.

Vores modstander, Cracovia, kom ikke her for at hente 3 point. De ville først og fremmest undgå at tabe, og det lykkedes for dem. De skabte stort set ingen fare, og jeg var faktisk aldrig bange for, at vi skulle lukke et mål ind. Men som mester skal man altid forvente at vinde – mod alle modstandere og på alle stadions. Ingen må være bedre end mesteren.

Der var stor skuffelse over resultatet, og der blev stillet spørgsmålstegn ved formen hos vores angribere. Har Frederiksen planlagt træningslejren og sæsonforberedelserne rigtigt? Har han måske givet dem for hårde belastninger, så de får problemer med at spille hver tredje dag?

Jeg så første halvleg af AGF – Brøndby, men her var der i det mindste mål. Jeg så, at Slisz scorede, så vi havde faktisk noget "polsk" i den kamp. Det var godt, at I fik udlignet, men ærgerligt, at det ikke lykkedes at vinde.

Angående at se kampene: Der findes en "gratis" streaming-side, hvor man kan se både den polske og den danske liga samt mange andre. Man vil helt sikkert kunne se kampen mellem Lech og AGF der. Da siden ikke fungerer lovligt, ved jeg ikke, om jeg må dele et link her uden at bryde reglerne. I kan selv finde den ved at skrive "strumyk" på Google.

MEN VIGTIGT! Siden er ekstremt fyldt med aggressive reklamer, så prøv ikke engang at gå derind uden en adblocker.

Jeg tog et billede med priserne på drikkevarer, priserne i polske zloty

View attachment 7528

[Jeg skriver på dansk ved hjælp af en oversætter og AI]
Thanks for the update 😊

Mon ikke der sidder en Serra med røde, svigende kinder?

Jeg ser frem til vi om et par timer har glemt alt om behovet for en 9'er. Det vil genere min 'faglige stolthed', men samtisig vil jeg være alt for lykkelig til at gå op i den slags.
Hvorfor?

Serra har været skadet det meste af opstarten og er næppe i form til mere end få minutter.

Latest posts

Back