New posts

Kamptråd Superliga runde 2: Lyngby - AGF, lørdag d. 1. august kl 18.00

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 540
  • Views Views: Views 16K
Added to Calendar: 01-08-26

Hvordan ender kampen?

• Total voters
    69
  • Poll closed .
Jeg undrer mig en smule over, at man ikke har givet Tomas en kamp fra starten. Jeg havde gerne set Emmery få lidt pause og så kunne man bringe hans X-factor senere i kampen. Men: In JP we trust!
Han spillede trods alt ikke fuld tid. Tænker det er bedre at bringe lidt stabilitet ind i holdet så kan man se alt efter hvordan kampen udvikler sig.

Selvom vores hold er ungt, så er Lyngbys 1.2 år yngre end vores..

AGF 23.9 år
LBK 22.7 år
Jønsson og Tingager trækker op. Til gengæld starter AGF med fem (5!) teenagere.

Jeg er mest overrasket over, at man starter med Arnstad, Bech og Tingager. De spillede alle 120 minutter forleden, og de skal pinedød være 100% klar på onsdag.

Hvis vi kan vinde med så mange unge mod en oprykker, der kom med masser af optimisme og var bedst i Parken mod FCk, ser det ganske godt ud. Det er gode talenter, men især omkring Ting jo meget uerfarne spillere. De unge hos Lyngby må have spillet lidt flere kampe og dermed også sammen med resten af holdet. Forhåbentlig kan Jønsson hjælpe til her.

Jeg ved ikke om Tingager nødvendigvis skulle hviles, men det havde været godt hvis det var muligt. Der må komme en spiller til, ellers kan vi pludselig være ilde ude.

Latest posts

Back