New posts

Kamptråd Superliga runde 2: Lyngby - AGF, lørdag d. 1. august kl 18.00

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 582
  • Views Views: Views 18K
Added to Calendar: 01-08-26

Hvordan ender kampen?

• Total voters
    69
  • Poll closed .
Kamptråd Superliga runde 2: Lyngby - AGF, lørdag d. 1. august kl 18.00
Jeg tror han har manglet lidt af relationen med Links. Emmery er fremragende frem i banen, bedre defensivt, men ikke så påpasselig som Links
Jeg synes, Kahl lignede en spiller, der mod Poznan var tilbage på sit niveau. Han er så utrolig vigtig for vores opbyggende spil med sit store mod på bolden og sit blik for åbningerne fremme i banen.

Beijmo spillede en anden rolle, så de er meget svære at sammenligne, men jeg er enig i, at det nok ville have været sværere at erstatte Kahl. Det var en virkelig vigtig forlængelse med Kahl.

Dejligt at Callø er tilbage. Måske han ikke er helt klar til i dag, men så er det tæt på. Solbakken har jeg efterhånden afskrevet. For et par uger siden var det bare lidt sygdom men han har været fraværende siden. Han ligner en der er færdig. Vi skal have en midtbanespiller mere når NP også er ude på ubestemt tid og Yakob også skranter allerede. Det må ligge en lejeaftale et sted.

Dejligt at Callø er tilbage. Måske han ikke er helt klar til i dag, men så er det tæt på. Solbakken har jeg efterhånden afskrevet. For et par uger siden var det bare lidt sygdom men han har været fraværende siden. Han ligner en der er færdig. Vi skal have en midtbanespiller mere når NP også er ude på ubestemt tid og Yakob også skranter allerede. Det må ligge en lejeaftale et sted.
15 mil kostede Solbakken .

15 mil kostede Solbakken .
Og? Hvis han ikke kan spille fodbold så er han jo ikke brugbar om han så kostede 100 mio. På en halvt år har han haft et par minutters indhop i en ligegyldig afslutningskamp for derefter at være helt ude igen. Hvis det har noget med hans sygdom at gøre, og den forsvinder jo ikke, så kommer vi da til at manglen en spiller på midten uanset hvor meget han kostede.

Latest posts

Back