- Ikke solgt ud af de bærende profiler (den synes jeg bliver lidt overset i det her - det er altså stærkt for en uventet mester, at holde fast i de fleste bærende kræfter)
Det er lidt sjovt med den. Der mangler tre mand, der alle var væsentlige i mesterskabet og som alle ville starte i morgen aften.
Jeg er ikke ude på at være sortsynet eller udpræget negativ. Men CV har manglet penge at handle for, og har solgt for 0 kr. Alligevel mangler tre mand fra start-11.
Det var meget svært at gøre noget med, og omstændigheder AGF ikke havde fuldt under kontrol. Men det hører med, når man sælger det som en positiv historie at Kahl har forlænget.
Jeg kan se både gode og trælse sider pt. Og det er sandsynligt at økonomien begrænser os mere end man skulle tro - og som en del ren spekulation uden kildeanvisning, jeg tror man har været hårdt spændt for i vinterens vindue og det meste af foråret. Så blev man mestre og bestyrelsen skreg 'køb, køb, køb'. Så var tømmermændene væk, Lind kostede 30 mio, Højer ville have løn, der nye stadion skal betales og man vil ikke lånefinansiere for at levere det man har meldt ud man vil.
Hvis man ikke kan se faretegnene lige pt men - trods erklæret forventning om europa igen til sommer - insisterer på alt er godt, fremmer man jo ikke debatten. Det betyder ikke alt det ender skidt. Jeg håber da vi sidder og griner af det hele om nogle uger, hvor der er styr på spillet og evt er kommet nye til.
I et tidligere indlæg forlængede jeg øjebliksbilleder bekymringer - det vsr klart deklareret, men blev alligevel taget som rendyrket sortsyn. Sjovt nok har jeg ingen forventninger til at nogen læser nedenstående og tænker jeg er jubeloptimist.
Man var ikke langt fra i Baku, kun 30 min, og holdet skabte chancer til sidst.
Holdet lagde stærkt fra land mod Brøndby
Der er mange lovende takter hos Hedenstad og når han bliver spillet ind sammen med backkæden, skal man nok blive i stand til at spille ud nedefra.
Tingager får ro og kommer tilbage.
Solbakken og Yakob bliver sikkert klar igen, så er der styr på midtbanen
Vi er blevet lovet en glimrende angriber, det kommer også til at hjælpe
De unge har vist sig godt frem. Det skal nok lykkes at finde balancen mellem at præstere som hold, og få de unge med
Man taber lidt momentum her i starten, men når det spiller kan man hurtigt vinde meget af det tabte terræn tilbage