New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 7K
  • Views Views: Views 422K
Transfervindue Sommer 2026
Det må også være en så direkte omgåelse af udlejningsreglerne at FCM velsagtens er de eneste der kunne finde på at gøre det, men selv de ville nok nøjes med en mundtlig aftale. Fredericia vil overholde den for at bevare samarbejdet med mindre der er voldsomme beløb på bordet fra andre klubber og så må noget af det kanaliseres over til FCM på anden vis. Etim selv får måske slet ikke et valg da FCF kun takker ja til FCM's bud, men kan også have vidst på forhånd at FCM ville købe ham tilbage hvis det gik godt og han så ville få en lønforhøjelse i den næste kontrakt med dem.
Der er meget hvis og antagelser..
Fakta er at Etik kan sige nej.. hvilket ikke var antydet før.

Last edited:
Når det er fakta ser jeg det gerne dokumenteret. Jeg tænker heller ikke det skal være acceptabelt, men i en tilbagekøbsklausul tænker jeg man kan være kreativ, og det siger du man definitivt ikke kan.

Skal man være skuffet hvis FCM ikke havde en forhåndsgodkendelse aftale med Etim og han dermed frivilligt valgte dem over AGF? Jeg kan ikke tro FCM er villige til at satse mere på ham end AGF, eller at vejen til spilletid er kortere.

Men det kan snildt være FCM er bedre til smigrende tale og sving med checkhæfte, og/eller Etim tænker han tager den største udfordring. Eller at AGF ikke var reelt interesseret.

Når det er fakta ser jeg det gerne dokumenteret. Jeg tænker heller ikke det skal være acceptabelt, men i en tilbagekøbsklausul tænker jeg man kan være kreativ, og det siger du man definitivt ikke kan.

Skal man være skuffet hvis FCM ikke havde en forhåndsgodkendelse aftale med Etim og han dermed frivilligt valgte dem over AGF? Jeg kan ikke tro FCM er villige til at satse mere på ham end AGF, eller at vejen til spilletid er kortere.

Men det kan snildt være FCM er bedre til smigrende tale og sving med checkhæfte, og/eller Etim tænker han tager den største udfordring. Eller at AGF ikke var reelt interesseret.

Skal måske være mere præcis.. hvis der er en forhåndsaftale om en kontrakt, er det Etim der selv har skrevet under på den... altså ham selv der har godkendt den.

Igen, så kan det ikke foregå uden om manden.

Ligesom de rygter hvor Pierre-Emil forsøgt sælges til Saudi-Arabien. Eller de der flerklubs ejerskab, hvor spillere flytter imellem. Spilleren skal altid med ind over.

Fakta kender vi vel ikke med sikkerhed, men det lyder ikke lovligt med sådan en underskrevet aftale, så som udgangspunkt kan vi nok gå ud fra at det ikke var tilfældet. Man kan dog være så langt med aftalen at underskriften var det eneste der manglede og en ung spiller der er kommet op fra Nigeria bryder måske heller ikke bare med den. Han har da nok også fået en fin lønforhøjelse ift den kontrakt han havde med FCM før. Det er FCM og de omgik åbenlyst udlejningsreglerne med Mafra ved at lave proforma-salg, så det er rimeligt at antage at de også har kunnet lave en aftale med Fredericia som de har lejet mange spillere til gennem en del sæsoner.

Latest posts

Back