New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 6K
  • Views Views: Views 376K
Joo, men tænker at der er stor forskel at binde mio. I en eller to nye forsvarsspillere, kontra prøve en af de unge af :)

Tænker pengene er bedre brugt mere rundt om

Der er mindst 40 mio at hente i gruppespil, og så en 50/50 for yderligere 40 mio hvis man lander på en europa-plads i indeværende sæson. Og samtidig er der en del mio at forbedre koefficient-pointene (forbedre de 50% chance for gruppespil).

Jeg ved godt jeg er set som talentfjendsk. Det kan jeg ikke gøre så meget ved, især ikke for det følgende: det er ikke et spørgsmål om at bruge pengene bedre andre steder. Det er et spørgsmål om OGSÅ at bruge penge på andre positioner. Forsvaret skal være sikkert, og i stand til at spille JPs type fodbold. Hvis man nøjes der, falder det let til jorden.

Talenterne skal have spilletid, men det er reelt kun Callø i backkæden, og jeg har det fint med han skal kæmpe for en plads - og det tror jeg han bliver bedre af. Fordi han skal vinde pladsen på et stærkt hold. Måske bliver han endnu bedre af at have pladsen fast på et mindre stærkt hold, eller er stærk nok til at være fast bestanddel af et stærkt hold. I første tilfælde er det bare ærgerligt, fordi holdet først. I andet tilfælde, så har man betalt for en god backup til Callø, og sådan må det være.

Callø overbeviste mig ikke. Bech på en 9'er heller ikke. Her tror jeg CV kigger.

Tschamce bliver lejet ud.
Det Bech kan på en 9’er er mod meget stærkere hold. Hvor hans aflevering på førsteberøringen kommer til ret. Han gør det et par gange i første halvleg.

Ellers er han meget bedre som 10’er. Meget bedre

Jeg er enig med flere herinde vedr Bech. Jeg har ikke set noget i opstartsfasen som har overbevist mig om Bech er en løsning på 9'er positionen. Her SKAL der findes en erstatning for PM.

Vi er tilgengæld virkelig godt besat på de to 10'er positioner. Hvis vi beholder Arnstad så er der virkelig kamp om pladserne her. Synes Jørgensen ser bedre og bedre ud også.

Og spændende hvad der sker med forsvaret i resten af vinduet, jeg synes det ville være fint lige at se de spillere vi har an, inden vi køber nyt.

Latest posts

Back