Transfervindue Sommer 2026
Gandalf den Hvide
Experienced member
på sigt er det nok værd at kigge på, men i dette vindue vil jeg næsten kalde det dårligt sportschef arbejde, hvis der blev brugt tid, penge og energi på det i dette vindue, der er så mange andre mere nødvændige ting, end en målmandJeg mener jo stadig vi burde være i markedet efter en permanent målmand. Jeg ved godt vi lige har skrevet en 3 årig kontrakt med Mads Hedenstad, men ser klubben ham som den permanente afløser når Jesper Hansen smider handskerne?
Hvad med en Jonathan Fischer? Metz købte ham for 22 millioner kroner, og han er rykket ned med klubben, så det er vel ikke fordi hans værdi er vokset i perioden?
Han er relativt stærk med fødderne, og med sine næsten 2 meter dominerer han feltet stort.
https://www.transfermarkt.com/jonathan-fischer/profil/spieler/542452 ?