New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 2K
  • Views Views: Views 96K
Transfervindue Sommer 2026
Spændende nok med både polsk og hollandsk forsvarsspiller, der kigges på.

Jeg har bare sådan lyst til, at vi fortsætter i det skandinaviske spor. Jeg tror ikke, man skal undervurdere det sammenhold og den klubfølelse, der har lettere ved at opstå.
Enig. Jeg så gerne man bød på Leo Hjelde. Han er gode venner med Arnstad. En VB/VCB. Har haft svært ved at komme på hold i Sunderland. Blev udlejet til Sheffield United, hvor han ikke spillede meget.

Enig. Jeg så gerne man bød på Leo Hjelde. Han er gode venner med Arnstad. En VB/VCB. Har haft svært ved at komme på hold i Sunderland. Blev udlejet til Sheffield United, hvor han ikke spillede meget.
Jeg vil vove den påstand at hvis man ikke er god nok til at komme på holdet hos et meget sløjt Sheffield Utd mandskab så er man også et stykke fra AGF holdet.

Han har spillet 292 minutters fodbold sidste sæson. Så næsten tre en halv kamp på 12 måneder.

Sæsonen før er det 604 minutter. Der var det næsten syv kampe.

Så over de sidste 24 måneder har han spillet cirka 9-10 kampe.

Jeg kan ikke se han er gode venner med Arnstad, men tænker heller det er dét du synes er godt ved ham. Men hvor mange kampe har du set ham i? Jeg kan ikke finde alverden med ham når man søger.

Latest posts

Back