New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 2K
  • Views Views: Views 96K
Transfervindue Sommer 2026
Indtil den måske ikke er det mere. Priserne på de kanter har udviklet sig virkelig usundt over en længere periode (ud fra en normal logik).

Priserne har vel fulgt udbud og efterspørgsel som er normal logik😉
Der er mange flere tilflyttere end der bliver bygget nyt.

Den dag Politikkerne indser de er en del af problemet, så kan der måske gøres noget ved det ( tvivler dog på de røde politikere vil forstå den slags). Pt. Udstedes der alt for få byggetilladelser.

Han udtaler det er fordi de har solgt deres i Aarhus. Men ja, København er en bedre investering end Aarhus.

Jeg tænker dog, at det mest logiske er først at investere i egen bolig, derefter i boliger længere væk som investering
Der var et lidt længere interview i Stiften omkring det, han solgte sin lejlighed i Aarhus for et par år siden, og kunne konstatere at ejendomspriserne skød i vejret i en fart, så de penge han havde stående fra lejlighedssalget blev mindre og mindre værd, i forhold til at sætte dem i fast ejendom. Han understregede at det var for at holde pengene på ejendomsmarkedet, ikke fordi han havde planer om at flytte til Amager. Men det kan selvfølgelig hurtigt ændre sig.

Ifølge Transfermarkt er Jan Plug rygtet til AGF:
Endnu en venstrebenet centerback. Ejet af Feyenoord, men har været udlånt til Dordrecht der spiller i anden bedste hollandske række i denne sæson.
Han lyder som en plug and play spiller 😁

Ifølge Transfermarkt er Jan Plug rygtet til AGF:
Endnu en venstrebenet centerback. Ejet af Feyenoord, men har været udlånt til Dordrecht der spiller i anden bedste hollandske række i denne sæson.
Det er forhåbentligt et gammelt billede, ellers ser det ud til at vi henter en 12 årig dreng:

745625-1722435107.jpg

Priserne har vel fulgt udbud og efterspørgsel som er normal logik😉
Der er mange flere tilflyttere end der bliver bygget nyt.

Den dag Politikkerne indser de er en del af problemet, så kan der måske gøres noget ved det ( tvivler dog på de røde politikere vil forstå den slags). Pt. Udstedes der alt for få byggetilladelser.
Den slags vurderes vel normalt ud fra udviklingen i forholdet mellem normale disponible indkomster og udgiften til en ejerbolig. Der er koblingen mere eller mindre kollapset - ligesom i 2005-2006. Hvor argumentet om udbud og efterspørgsel i øvrigt også kunne anvendes. Og blev det. 😊

Jeg kan godt lide Troels Henriksen, men den podcast er altså rigtig meget synesninger og højlydte tanker baseret på følelser, og ind imellem er det bare "old man yells at cloud". Jeg ved godt at han nogle gange rammer plet, men jeg tager ikke hans udtalelser for gode varer, især ikke når han ikke har nogen at sparre med når han sidder og optager. Det er nemt at sende alle mulige tanker ud til højre og venstre, når der ikke er nogen der holder en op på det, eller spørger ind til det.

(urelateret, men jøsses jeg elsker Pocketcasts "skip silence" feature når jeg hører Mere AGF. Den mand er VIRKELIG glad for kunstpauser.)
Jeg hører den bare 1,5 gange hastighed. Så passer det perfekt😊

Jeg kan godt lide Troels Henriksen, men den podcast er altså rigtig meget synesninger og højlydte tanker baseret på følelser, og ind imellem er det bare "old man yells at cloud". Jeg ved godt at han nogle gange rammer plet, men jeg tager ikke hans udtalelser for gode varer, især ikke når han ikke har nogen at sparre med når han sidder og optager. Det er nemt at sende alle mulige tanker ud til højre og venstre, når der ikke er nogen der holder en op på det, eller spørger ind til det.

(urelateret, men jøsses jeg elsker Pocketcasts "skip silence" feature når jeg hører Mere AGF. Den mand er VIRKELIG glad for kunstpauser.)
Troels har valgt at lægge journalist-kasketten og levere en fan-podcast.

Jeg kan ikke vurdere om hans 'følelsessegmenter' er ægte, eller om de minder for meget om når rationelle, distancerede jeg forsøge at lægge følelser på (de er der, men ofte i 2. Række).

Og så bliver det meget monotont med kun én der taler. Stiftens folk tager os ind i et journalistisk univers, hvor man kan grine af Masnikars dårlige stedsans som en pause mellem udlægninger af journalistisk arbejde, og behørigt deklarerede egne analyser.

Der er gode ting i podcasten og så er man villig til at tilstå manden tid til at få formatet på plads.

Jeg forstår ikke den med at høre det på 1,5 gange tempo. Jeg var en kammerat der gør det samme, dog med tekniske podcasts. Men det er nok mig, der er bagvendt her. Jeg lytter for informationer, men vil have dem kurateret og accepterer at der lægges et format ned over, som hører med til oplevelsen. Måske et slavesind?

Troels har valgt at lægge journalist-kasketten og levere en fan-podcast.

Jeg kan ikke vurdere om hans 'følelsessegmenter' er ægte, eller om de minder for meget om når rationelle, distancerede jeg forsøge at lægge følelser på (de er der, men ofte i 2. Række).

Og så bliver det meget monotont med kun én der taler. Stiftens folk tager os ind i et journalistisk univers, hvor man kan grine af Masnikars dårlige stedsans som en pause mellem udlægninger af journalistisk arbejde, og behørigt deklarerede egne analyser.

Der er gode ting i podcasten og så er man villig til at tilstå manden tid til at få formatet på plads.

Jeg forstår ikke den med at høre det på 1,5 gange tempo. Jeg var en kammerat der gør det samme, dog med tekniske podcasts. Men det er nok mig, der er bagvendt her. Jeg lytter for informationer, men vil have dem kurateret og accepterer at der lægges et format ned over, som hører med til oplevelsen. Måske et slavesind?
Ha, aner ikke om det er slavesind😄 For mit vedkommende er ‘problemet’ at jeg har vænnet mig til at høre det på højere hastighed, hvilket har den konsekvens, at det lyder en lille smule imbecilt ved normal hastighed…

Ift. PMs eventuelle forlængelse er det værd at lytte til seneste udgave af DHS.

PM tilføjer til udsagnet om, at det er positiv dialog, at det jo også bare kan være fordi, man har vundet DM.

Min fornemmelse på baggrund af referatet her er, at PM ikke forlænger. Det lugter af fodbold et andet sted.

Uanset forventer DHS, at der kommer en udmelding inden kampen i morgen.

Jeg tror, der bliver offentliggjort en eller flere forlængelser i morgen men det er bare en mavefornemmelse.

Er der allerede noget på plads, er det et oplagt tidspunkt at give fansene på stadion den gave. Der er jo ikke en af de snarlige kontraktfri spillere, som ikke er elsket blandt hovedparten af fangruppen.

Men hold op jeg glæder mig til i morgen mere end nogen anden kamp i sæsonen, helt uden nerver - hvad systemet har mere end godt af - og bare nyde hyldesten før, under og efter kampen.
Jeg beder til TV2 viser så meget som muligt og har fingerspidsfornemmelse de rigtige steder aka holde kæft på de rigtige tidspunkter.

Ha, aner ikke om det er slavesind😄 For mit vedkommende er ‘problemet’ at jeg har vænnet mig til at høre det på højere hastighed, hvilket har den konsekvens, at det lyder en lille smule imbecilt ved normal hastighed…
Jeg har det på samme måde med Det hvide snit. Og jeg hører endvidere til det segment, der ikke har brug for at høre om journalisternes køreevne eller andet (for mig) ligegyldig småsnak. Jeg kan køre en times podcast ned på en halv time ved at sætte hastigheden op og springe lidt i den, men som oftest føler jeg stadig at der er for meget tomgang. Og jeg ved det, jeg bør droppe den helt. Siger de noget interessant, kan jeg jo også læse det herinde.

Forlæng, lav aftale om fremtidig rolle. Hvad som helst.
PM har så meget at give videre til vores u-spillere.

Prøv f.eks. at sammenligne PMs levevis og attitude med Tullberg og Dunken i Herning.

Latest posts

Back