New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 2K
  • Views Views: Views 96K
Transfervindue Sommer 2026
Han udtaler det er fordi de har solgt deres i Aarhus. Men ja, København er en bedre investering end Aarhus.

Jeg tænker dog, at det mest logiske er først at investere i egen bolig, derefter i boliger længere væk som investering
Så længe han ikke udtaler sig om at ville flytte, så bliver det gætterier.

Men jeg kan også godt forstå at det må være frustrerende at være i en situation, hvor ens arbejdsforhold ikke er afklaret i ordentlig tid. Det kan være hans sidste kamp i AGF i morgen. Men vil den umiddelbare fremtid i så fald være i København? Det må vel være lige så usikkert.

Men jeg kan også godt forstå at det må være frustrerende at være i en situation, hvor ens arbejdsforhold ikke er afklaret i ordentlig tid. Det kan være hans sidste kamp i AGF i morgen. Men vil den umiddelbare fremtid i så fald være i København? Det må vel være lige så usikkert.
Ja det er ikke umuligt at have base i København og spille i Aarhus.

CV har stadig base i København og en lejlighed i Aarhus

I seneste afsnit af Mere AGF spekulerer Troels Henriksen i, at Kahl måske forlænger med AGF. Spekulationerne er baseret på, at Kahl angiveligt skulle have opildnet tilhængerne til at synge 'four more years' til ham. Jeg kan godt følge rationalet, omend det også indebærer et lille element af ønsketænkning.
Jeg kan godt lide Troels Henriksen, men den podcast er altså rigtig meget synesninger og højlydte tanker baseret på følelser, og ind imellem er det bare "old man yells at cloud". Jeg ved godt at han nogle gange rammer plet, men jeg tager ikke hans udtalelser for gode varer, især ikke når han ikke har nogen at sparre med når han sidder og optager. Det er nemt at sende alle mulige tanker ud til højre og venstre, når der ikke er nogen der holder en op på det, eller spørger ind til det.

(urelateret, men jøsses jeg elsker Pocketcasts "skip silence" feature når jeg hører Mere AGF. Den mand er VIRKELIG glad for kunstpauser.)

Mon ikke PM ved meget mere end vi gør. Det vil undre mig meget hvis han er helt in the dark om hvad der skal ske når hans kontrakt udløber. Jeg tror godt han ved om han fortsætter eller ej. Ihvertfald fra AGFs side. Så kan de or godt være han selv holder det lidt åbent men det vil undre mig meget, hvis ikke CV har givet ham besked om det ene eller andet.

Bestemt. Men ligesom f.eks Jens Jønsson har et ønske om, at vi i Aarhus, så har Patrick Mortensen muligvis også et ønske om at bo i København. Altså når karrieren er forbi.

Derudover så er Dragør heller ikke et oplagt sted for investeringsejendomme.

Men helt korrekt, det er gætterier

København er en bedre investering end Aarhus.
Indtil den måske ikke er det mere. Priserne på de kanter har udviklet sig virkelig usundt over en længere periode (ud fra en normal logik).

Men ok: Normalt ville dette billede give anledning til store bekymringer, men aktuelt kan man godt tænke, at det er en naturlig afspejling af den accelererende ulighed i DK. Flere og flere boliger i Kbh ejes givetvis spekulativt - og måske fortsætter den kurve bare opad?

Dét er så også ret usundt i mine øjne… 🤷

Mon ikke PM ved meget mere end vi gør. Det vil undre mig meget hvis han er helt in the dark om hvad der skal ske når hans kontrakt udløber. Jeg tror godt han ved om han fortsætter eller ej. Ihvertfald fra AGFs side. Så kan de or godt være han selv holder det lidt åbent men det vil undre mig meget, hvis ikke CV har givet ham besked om det ene eller andet.
I så fald skulle man vel tro han fortsætter - hvis det er besluttet hvad der skal ske og beslutningen er at det er sidste kamp, tror jeg man havde meldt det ud så han kunne få en ekstra hyldest.

Jeg kan godt se ham fortsætte i en indskifterrolle når der nu er så megen anden udskiftning. En mulighed kunne også være at man forlænger, men alligevel sælger ham for 1 kr til sidst i vinduet til en klub langt væk hvor han får et lille eventyr til sidst i karrieren. Så kan han hjælpe med de europæiske kampe og et stramt program i starten af sæsonen og CV kan vente med at hente afløseren til sidst i vinduet og så kan PM komme tilbage til huset i Dragør om et år eller to. Skulle det blive til et EL- eller ligefrem CL-ligaspil kan man selvfølgelig også overveje om der er behov for at han fortsætter.

Jeg kan godt lide Troels Henriksen, men den podcast er altså rigtig meget synesninger og højlydte tanker baseret på følelser, og ind imellem er det bare "old man yells at cloud". Jeg ved godt at han nogle gange rammer plet, men jeg tager ikke hans udtalelser for gode varer, især ikke når han ikke har nogen at sparre med når han sidder og optager. Det er nemt at sende alle mulige tanker ud til højre og venstre, når der ikke er nogen der holder en op på det, eller spørger ind til det.

(urelateret, men jøsses jeg elsker Pocketcasts "skip silence" feature når jeg hører Mere AGF. Den mand er VIRKELIG glad for kunstpauser.)

Troels Hansen spekulerer, (over)fortolker og ønsker ligeså meget som mig selv. Men han gør det ud fra observationer.

Kan simpelthen ikke forstå, hvis man signer Sebastian Jørgensen.

Han har stort set intet leveret, og vores presspil bliver altid dårligere efter hans indskiftning. Der må simpelthen kunne findes bedre alternativer.

Hvis du kigger på hans stats fra tidligere sæsoner, hvis du medtænker, at han eftersigende er virkeligt god til træning, og hvis du køber rygtet om, at der ligger andet til grund end hans spillemæssige kvalifikationer for hans manglende spilletid, så giver den permante kontrakt ret god mening.

Latest posts

Back