Jeg vil egentlig mene, at Emmery er så tæt på en backup for Links, som vi kan komme. Offensivt er han ikke langt efter Links, men der skal selvfølgelig bygges nogle muskler og noget skoling på defensivt - HVIS Emmery da skal fortsætte som wingback.
Enig. Vi kan ikke sige farvel til PM på søndag for så ikke at have en ny mand inde senest primo juli måned. Og med ny mand mener jeg ikke Badji.
Helt enig, langt henad vejen. Bundesligaen er meget mere attraktiv end superligaen. Til gengæld er der europæisk gruppespil og selvfølgelig drømmen om Champions League, som en kæmpe joker i det regnskab.
Så længe Andreas Kraul ikke begynder at forudsige at vi genvinder titlen, er jeg også helt rolig.
Jeg husker stadig citatet fra Kraul før denne sæson: "De ville uden problemer kunne vinde DM - i oldboys rækken. Det er desværre bare ikke den række de stiller op i." Man kan høre den oprindelige podcast her:
https://www.dr.dk/lyd/special-radio...ngering-og-flere-chok-placeringer-13652540029 Kraul mente i øvrigt at det var SønderjyskE og Viborg vi skulle kæmpe om nedrykning med.