New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 1K
  • Views Views: Views 67K
Last edited:
Det er ikke en undskyldning for at hente en vi ved ikke er god nok. Så kan man lig så godt prøve en anden og bruge pengene bedre.
Både og.

Et af argumenter for den smalle trup er harmoni i truppen.

Vi skal muligvis erstatte Dalsgaard, Beijmo, Kahl, Mortensen, Bech og Arnstad. Dertil er juryen ude på netop Carstensen og Jørgensen. Dertil kommer der lidt rygter om Yakub.

Skal vi skifte 7-8 spillere fra starteren, så kan der være en vis logik i at holde sammen på bænken (eller nogle af trupspillerne).

Det er ikke en undskyldning for at hente en vi ved ikke er god nok. Så kan man lig så godt prøve en anden og bruge pengene bedre.
Har vi et rygte om hvad Jørgensen i givet fald skulle koste?

Han er jo ikke helt ved siden af og er blevet brugt lidt mere her i foråret. Som udgangspunkt er jeg helt enig i han ikke er en jeg ser kunne retfærdiggøre en investering. Han kan bruges som bredde, men vi kommer fra en tid hvor der blev skældt og smældt over breddespillere der ikke var talenter - Brandhof og Power blev lagt gevaldigt for had.

Der er jeg ikke, det var to fine og relevante trupspillere, men ikke en investering værd.

Borgere og Kristjansson er interessante unge, og CV må finde spilletid til dem, uden at ødelægge det sportslige.

Latest posts

Back