New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 7K
  • Views Views: Views 397K
vi bliver bare nød til at komme videre i livet. vi kan simpelthen ikke bruge et halvt transfervindue og massere af penge på at fylde endu mere på på vores numerisk best besatte position bare fordi løsningerne ikke er 100% optimale, det har vi simpelthen ikke midler til
Vi ikke bare kan, det er bydende nødvendigt at vi henter spillere. Det kommer også til at ske, men lige nu er bekymringen selvfølgelig Poznan-kampene og derfor har det oveni købet også en del hast.

Mølgaard har været ude i næsten 3 år nu, så for mig er han afskrevet. Kan vi sende ham hjem til Vejle og hente to nye CB, vil det være ideelt.

Blev forsvarskæden overhovedet testet i kampen?
Min begejstring for Jønsson den sidste halve time var faktisk også mest den måde han førte bolden frem og lagde giftige dybe stillinger frem i banen. Det må JP også have været glad for at se. Jønsson nåede kun at have et par defensive indgreb, som han dog også løste godt.

Måden vi spiller CB på siderne er jo på en måde en hybrid mellem CB og 6'er, så jeg synes den vil kunne passe Jønsson godt. Men jeg er klar over at det ikke er den han drømmer om.

vi bliver bare nød til at komme videre i livet. vi kan simpelthen ikke bruge et halvt transfervindue og massere af penge på at fylde endu mere på på vores numerisk best besatte position bare fordi løsningerne ikke er 100% optimale, det har vi simpelthen ikke midler til
Vi kan da bruge et helt vindue på at komme af med dem der ikke er gode nok længere og erstatte dem med kvalitet. Og ved du hvor mange midler vi har? Og det er vel angrebet vi er bedst besat med Serra, Badji, Gyamfi, Bogere og Bech til én plads. Skal vi så heller ikke have en angriber?

Hvor kommer idéen med Andersen i centerforsvaret fra? Har han nogensinde spillet den plads?

Vi kan da bruge et helt vindue på at komme af med dem der ikke er gode nok længere og erstatte dem med kvalitet. Og ved du hvor mange midler vi har? Og det er vel angrebet vi er bedst besat med Serra, Badji, Gyamfi, Bogere og Bech til én plads. Skal vi så heller ikke have en angriber?

Hvor kommer idéen med Andersen i centerforsvaret fra? Har han nogensinde spillet den plads?
såfremt der kommer noget ud, så kan der da blive plads til noget ind. Andersen har spillet højre back, hvis du kan det kan du også spille hcb i det system agf køre med. derudover så er samtlige af vores hcb/vcb spiller tidligere backs eller wingbacks, og det er noget der har fungeret pisse godt i lang tid.

angriber er imo en lidt anden størelse, da niveau forskellen er LANGT større end nede på hcb. hvis der havde været lige så store problemer dernede så var jeg også alt for at få hentet ind, men vi har bare så mange gode spillere der kan spille pladsen

såfremt der kommer noget ud, så kan der da blive plads til noget ind. Andersen har spillet højre back, hvis du kan det kan du også spille hcb i det system agf køre med. derudover så er samtlige af vores hcb/vcb spiller tidligere backs eller wingbacks, og det er noget der har fungeret pisse godt i lang tid.

angriber er imo en lidt anden størelse, da niveau forskellen er LANGT større end nede på hcb. hvis der havde været lige så store problemer dernede så var jeg også alt for at få hentet ind, men vi har bare så mange gode spillere der kan spille pladsen
Hvis vi skal benytte en offensiv hcb, der både er fremadrettet og kan forsvare med en vis rutine, er det mærkeligt, at vi ikke for alvor har prøvet spillere som JA, Jønsson og Mølgaard af på den plads, hvis det er dem, han vil bruge. Da Callø bliver hjemme fra Belgien får vi at se, hvad han har tænkt sig.

Latest posts

Back