Jeg håber også på Højer, men er der noget, som indikerer, at han er på vej? Jeg kan se at flere skriver det, men jeg har endnu ikke set nogle konkrete rygter. Men måske jeg har misset det!
Jeg håber også på Højer, men er der noget, som indikerer, at han er på vej? Jeg kan se at flere skriver det, men jeg har endnu ikke set nogle konkrete rygter. Men måske jeg har misset det!
Han udtalte for ikke super lang tid siden - at han synes måske det var for tidligt at komme hjem.
Men pludselig stod han i fanwalking da vi vandt guld.... Og så kørte møllen jo igen.
Og nu har han officielt takket farvel i det tyrkiske. Det tæller for.
Husk nu folkens - at MANGE af dem der havde udløb 30/6 først lige har sagt farvel, og først kunne starte nu i dag.
Vi kan konstatere nu - at Højer ikke havde en "forhåndsaftale" med AGF.
Han udtalte for ikke super lang tid siden - at han synes måske det var for tidligt at komme hjem.
Men pludselig stod han i fanwalking da vi vandt guld.... Og så kørte møllen jo igen.
Og nu har han officielt takket farvel i det tyrkiske. Det tæller for.
Husk nu folkens - at MANGE af dem der havde udløb 30/6 først lige har sagt farvel, og først kunne starte nu i dag.
Vi kan konstatere nu - at Højer ikke havde en "forhåndsaftale" med AGF.
Han havde ikke en forhåndsaftale, men hvad årsagen er til det, ved ingen.
Det kunne være AGF, det kan være ham.
Jeg tror det er helt naturligt, for en spiller der fik sent gang i karrieren, at han gerne vil se hvad der sker i det vindue hvor han kan skifte på en fri transfer.
For mig vil han være en trup spiller i et år eller to. Han spillede 30+ kampe som venstre stopper sidste år, og vil dermed kunne aflaste Kahl. I andre kampe ville han kunne aflaste Links, typisk de kampe hvor Emmery vil være udfordret fysisk.
Med så store udskiftninger som vi kan forvente, og med en trup der skal blive lidt større numerisk, så må man forvente CV gerne vil ramme rigtigt med en del af dem. Altså stabile uden at være prangende. Jeg synes han falder i den kategori.
Er det en transfer jeg vil falde på halen over, helt sikkert ikke. Vil den kunne løfte andre spillere, f.eks Emmery - ja, det tror jeg.
Jeg er sgu positiv overfor MA.
Det er ikke en super sexet signing, altså vi ved nogenlunde hvad vi får på banen samt der er ikke rigtig noget fremtidig salgspotentiale men “bare” en rigtig god superliga spiller med hjertet på rette sted ja tak herfra.
I en hypotetisk scenario, Poznan kampene eller tilsvarende: kan man godt forvente at MA kan præstere på et godt niveau enten fra start eller fra bænken. Jeg er helt for spilletid til ungdommen men jeg kunne samtidig godt forestille mig at Tommi og Emmery kunne blive fysisk udfordrede i nogle europæiske kampe.
Jønsson, Anderson, Carstensen og Højer vil næsten give en FCM agtig bredde på mange pladser..
Krydrer vi det så lige med en god 9er, så er det en trup, der bør kunne klare både gruppespil og en solid superligasæson.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.