New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 5K
  • Views Views: Views 333K
Transfervindue Sommer 2026
Ja det er voldsomt biased. Fx Bogere=Ambæk, Haugstrup over Jensen, Mølgaard over Vanlerberghe
Listen med biased vurderinger er lang, ligesom den måde man sætter spillerne op overfor hinanden også virker lidt søgt.

En skadet Poulsen er bedre end VM spilleren Tahirovic.

Ligesom jeg tror man undervurderer flere af BIFs spillere fra Masterclass

Listen med biased vurderinger er lang, ligesom den måde man sætter spillerne op overfor hinanden også virker lidt søgt.

Pollemagt er jo blot et faktum.

Jeg tror generelt, der er tendens til at overvurdere egne talenter (forholdsvis nyt for os) og undervurdere andres.

Så er der den helt tredje version, hvor enhver FCN-spiller med antydningen af blyantstreger på hagen er den næste Messi. 🤷🏼‍♂️

Jeg følger ikke talenterne tæt, men det er tydeligt for mig, at der nu er langt større organisatorisk tillid til egne talenter, og det er fedt, for det åbner potentielt for de store salg, vi drømmer lidt om.

Jeg tror nærmere Brøndby overvurderer deres masterclass talenter pt. Det er selvfølgelig ikke en skadet Polle, det tænkte jeg sagde sig selv. Du kan også sætte Polle overfor Slisz og Knudsen overfor Tahirovic ..!!

Og har ikke skilt sig af med 3 stamspillere.
Og vi ignorerer, at to af dem formentlig ikke ville være stamspillere i denne sæson og at det nok er en stor del af grunden til, at de ikke er her længere.

Det ændrer selvfølgelig ikke på, at vi vil komme til at savne de spillere som de var. Men vi har haft en gammel trup i nogle år og vi vidste at denne udskiftning ville komme på et tidspunkt.

Jeg tror nærmere Brøndby overvurderer deres masterclass talenter pt. Det er selvfølgelig ikke en skadet Polle, det tænkte jeg sagde sig selv. Du kan også sætte Polle overfor Slisz og Knudsen overfor Tahirovic ..!!
Der vil jeg stadig mene at der står 1-1

Jeg tror Ambæk, Poulsen og Jensen samlet for mindst samme karriere som Bogere, Haugstrup og Kritjannson.

Jeg synes Masterclass igennem årerne i mange år har vist høj klasse med talenter.

Uden for top 6 er en katastrofe. Det vil være helt uacceptabelt hvis det sker. Hvilke formildende omstændigheder er der for at det ikke er en katastrofe?
Vi har kun det. 4-5. største budget. Holder FCN på de fleste af deres unge spillere, så vil vi i en normal sæson være nr. 5 i hierarkiet.

Når vi samtidigt skal spille 12-14 kampe i Europa, så kan det hurtigt blive ekstremt udfordrende.

Da Brøndby senest spillede Europa, der lod de altså i lange perioder i efteråret og flirtede med nedrykningsstregen..

Det koster altså virkelig meget at spille Europa. Kommer vi tilbage til vores "normale niveau", så skal der godt nok ik gå meget galt, før vi potentielt misser top 6.

Hvis Brøndby overvurderer deres masterclass talenter, hvorfor bliver store udenlandske klubber så ved med at købe dem? Og endda betale væsentligt mere for deres spillere end vores.

På akademifronten er Brøndby stadig langt foran os.

Der vil jeg stadig mene at der står 1-1

Jeg tror Ambæk, Poulsen og Jensen samlet for mindst samme karriere som Bogere, Haugstrup og Kritjannson.

Jeg synes Masterclass igennem årerne i mange år har vist høj klasse med talenter.
Helt enig. Man kan klandre Brøndby for meget, men de har altid haft en rigtig god pipeline til Masterclass.

Lindstrøm -> Frankfurt
Slimane -> Sheffield (Premier League)
Nartey -> Lyon
Kvistgaarden -> Norwich
Bischoff -> Salzburg
Schwartau -> Norwich
Hermansen -> Leicester
Frendrup -> Genoa

Og det er altså bare de seneste 5 år

Helt enig. Man kan klandre Brøndby for meget, men de har altid haft en rigtig god pipeline til Masterclass.

Lindstrøm -> Frankfurt
Slimane -> Sheffield (Premier League)
Nartey -> Lyon
Kvistgaarden -> Norwich
Bischoff -> Salzburg
Schwartau -> Norwich
Hermansen -> Leicester
Frendrup -> Genoa

Og det er altså bare de seneste 5 år
De solgte også Chukwuani for et år siden, for 2 millioner euro til Monaco.

Vi har kun det. 4-5. største budget. Holder FCN på de fleste af deres unge spillere, så vil vi i en normal sæson være nr. 5 i hierarkiet.

Når vi samtidigt skal spille 12-14 kampe i Europa, så kan det hurtigt blive ekstremt udfordrende.

Da Brøndby senest spillede Europa, der lod de altså i lange perioder i efteråret og flirtede med nedrykningsstregen..

Det koster altså virkelig meget at spille Europa. Kommer vi tilbage til vores "normale niveau", så skal der godt nok ik gå meget galt, før vi potentielt misser top 6.
Du kan ikke rigtig sammenligne med FCNs budget, da de bruger det på helt anden måde. Vi skal være over fcn. Vi har et rigtig godt udgangspunkt og selvom der er ekstra kampe i Europa bør det altså ikke betyde vi ikke kan komme i top 6. Hvis ikke vi gør det så vil jeg tro der er to grunde:

1. CV har totalt fejlet på markedet
2. JP falder sammen som træner efter en voldsom succes. Det er desværre set før.

Ikke at jeg forestiller mig en af de to ting går i opfyldelse. Jeg tror både vi kommer i et ligaspil og er med i top 4. Det vil jeg mene bør være målet for næste sæson.

Latest posts

Back