New posts

Transfervindue Sommer 2026

  • Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 5K
  • Views Views: Views 311K
Nu bliver det i transfertråden, da CV har en del pointer som er særdeles relevante. VM-dominoeffekt kan påvirke AGF's transfervindue.

For de transferhungrende fans, tænker jeg den bør være obligatorisk læsning⚽ Måske mest for at afstemme forventninger;)

Han mener de har mere styr på det, end alle mulige andre👊



Og mener det kan de igen bedst vurdere



Lidt som jeg havde forventet mener CV også, at der sikkert er nogle der vokser, når andre forsvinder fra klubben.



Han siger også ambitionen stadig er de skal være klar til udfordringerne den 21/22 juni og ambitionen er, at man skal komme styrket ud af vinduet. Dertil de sædvanlige meldinger om, at med klubbens plads i fødekæden begynder spillere/klubber først at rykke senere i vinduet.
Hvad kan man udlede af det CV siger?

Jeg tror kun det var en Poul Hansen, der ønskede en fyreseddel, der var ude og sige noget om en trup der slet, slet ikke var god nok.

Truppen er god nok og den vandt DM. Folk sagde vi skulle handle, men det ville jeg ikke, fordi folk er stærke nok (hvad så med Adamsen, Uhre, ham skotten?).

Folk har forladt os, men det betyder bare andre stepper op [betyder det så, at vi altid er én afgang mere fra at blive endnu bedre?].

Der er enorm tillid til spillerne i truppen, de er danske mestre. Men vi skal styrket ud af vinduet og det betyder indkøb (eller gør det?).

Det gode er, at CV ikke signalerer panik eller vildrede. Og han bekræfter ambitionen om at komme styrket ud af vinduet. Resten er tomgang.

Det er ikke en kritik af CV. Tingene står fint til. Det er bare en konstatering af der ikke kommer noget specielt interessant ud.
 
Hvad kan man udlede af det CV siger?

Jeg tror kun det var en Poul Hansen, der ønskede en fyreseddel, der var ude og sige noget om en trup der slet, slet ikke var god nok.

Truppen er god nok og den vandt DM. Folk sagde vi skulle handle, men det ville jeg ikke, fordi folk er stærke nok (hvad så med Adamsen, Uhre, ham skotten?).

Folk har forladt os, men det betyder bare andre stepper op [betyder det så, at vi altid er én afgang mere fra at blive endnu bedre?].

Der er enorm tillid til spillerne i truppen, de er danske mestre. Men vi skal styrket ud af vinduet og det betyder indkøb (eller gør det?).

Det gode er, at CV ikke signalerer panik eller vildrede. Og han bekræfter ambitionen om at komme styrket ud af vinduet. Resten er tomgang.

Det er ikke en kritik af CV. Tingene står fint til. Det er bare en konstatering af der ikke kommer noget specielt interessant ud.

Det han siger er...
Blah Blah Blah Whatever GIF by Minions



Jeg har ikke formået at finde en spiller fordi man kan få mere for pengene på transfervinduets sidste dag
 
Tingager
Nikolaj Poulsen
Solbakken

Er de i omdrejninger, eller ej?

Callø, hvor god er han reelt?

Hedenstad eller Hansen, hvem tager buret (hvis det ikke er Hedenstad forstår jeg ikke kontrakten)?

Hvad er planen med Tchamche og Serra?

Hvordan går det Yakob til VM?

Hvor vedholdende er den franske interesse i Links?

Får et salg af Links konsekvenser for spillestilen (jeg siger ja)?

Hvor mange fra den gamle garde (Hansen, Tingager, NP) er i idealformationen i første runde, 1. August og 1 september?

Hvilken position skal Emmery spille, og er han i idealformationen?

Hamuza og Camara, er de en del af rotationen?

Ovenstående er spørgsmål man kan lege med sådan nogenlunde uafhængigt af transfer ind.

Det (vi) haver så nyeligen regnet (fejret)
.....
For de gamle der faldt, (forlod os på fri transfer)
Er der ny' overalt (ny bruger vi ikke, eksisterende alternativer i truppen).

---

På transfersiden:
Præsenterer CV Lind i morgen?
Hvornår kommer Carstensen?
Jønne, Højer og Anderson - er de i klubben 1/7, eller venter man lidt længere med en af dem?
Hvilke kaniner hiver CV op af hatten - her godtager jeg ikke 'ingen kanin'.
 
Tingager
Nikolaj Poulsen
Solbakken

Er de i omdrejninger, eller ej?

Callø, hvor god er han reelt?

Hedenstad eller Hansen, hvem tager buret (hvis det ikke er Hedenstad forstår jeg ikke kontrakten)?

Hvad er planen med Tchamche og Serra?

Hvordan går det Yakob til VM?

Hvor vedholdende er den franske interesse i Links?

Får et salg af Links konsekvenser for spillestilen (jeg siger ja)?

Hvor mange fra den gamle garde (Hansen, Tingager, NP) er i idealformationen i første runde, 1. August og 1 september?

Hvilken position skal Emmery spille, og er han i idealformationen?

Hamuza og Camara, er de en del af rotationen?

Ovenstående er spørgsmål man kan lege med sådan nogenlunde uafhængigt af transfer ind.

Det (vi) haver så nyeligen regnet (fejret)
.....
For de gamle der faldt, (forlod os på fri transfer)
Er der ny' overalt (ny bruger vi ikke, eksisterende alternativer i truppen).

---

På transfersiden:
Præsenterer CV Lind i morgen?
Hvornår kommer Carstensen?
Jønne, Højer og Anderson - er de i klubben 1/7, eller venter man lidt længere med en af dem?
Hvilke kaniner hiver CV op af hatten - her godtager jeg ikke 'ingen kanin'.
Og ikke mindst, kommer Mølgaard nogensinde op på niveau igen og hvad med AJ?
 
Tingager
Nikolaj Poulsen
Solbakken

Er de i omdrejninger, eller ej?

Callø, hvor god er han reelt?

Hedenstad eller Hansen, hvem tager buret (hvis det ikke er Hedenstad forstår jeg ikke kontrakten)?

Hvad er planen med Tchamche og Serra?

Hvordan går det Yakob til VM?

Hvor vedholdende er den franske interesse i Links?

Får et salg af Links konsekvenser for spillestilen (jeg siger ja)?

Hvor mange fra den gamle garde (Hansen, Tingager, NP) er i idealformationen i første runde, 1. August og 1 september?

Hvilken position skal Emmery spille, og er han i idealformationen?

Hamuza og Camara, er de en del af rotationen?

Ovenstående er spørgsmål man kan lege med sådan nogenlunde uafhængigt af transfer ind.

Det (vi) haver så nyeligen regnet (fejret)
.....
For de gamle der faldt, (forlod os på fri transfer)
Er der ny' overalt (ny bruger vi ikke, eksisterende alternativer i truppen).

---

På transfersiden:
Præsenterer CV Lind i morgen?
Hvornår kommer Carstensen?
Jønne, Højer og Anderson - er de i klubben 1/7, eller venter man lidt længere med en af dem?
Hvilke kaniner hiver CV op af hatten - her godtager jeg ikke 'ingen kanin'.

du burde lave en optimisme barometer quiz ud fra de spørgsmål
 
Vi kommer nok tættere på en del svar på lørdag mod Viborg.
Jeg forventer da, at spillere som Callø, AJ, Mølgaard og Solbakken virkeligt testes af nu.

AGF er nødt til at se nogle af spørgsmålstegnene an. Om ikke andet for at vurdere om de kan være trupspillere i efteråret.

Den første træningskamp siger dog næppe ret meget, da det ofte blot handler om at fordele minutter.
 
Og ikke mindst, kommer Mølgaard nogensinde op på niveau igen og hvad med AJ?
Dem glemte jeg, godt spottet. Især Jensen-Abbew er interessant.
du burde lave en optimisme barometer quiz ud fra de spørgsmål
Hmm.

Det ville da være cool at løfte arven fra Ato ... selvom der jo ikke er den store risiko for rygskader forbundet med det.

pro: så er det mig, og jeg kunne gøre det ordentligt.
con: det indebærer arbejde... og en ikke-triviel risiko for at kludrer i et eller andet marginalt.

Lind ! Ham FCN har købt ?
Jeg giver op når det bliver officielt, der er stadig nogle promiller at løbe på (sandsynlighed, ikke alkohol - det er først når den bliver officiel).
 

Latest posts

Back
Top