I et interview med Viaplay langede offensivspilleren også ud mod ledelsen i Silkeborg.
- De bød på mig, men klubben sagde nej. Klubben har sagt, at jeg ikke er til salg, så... Hvad kan man gøre?
- I perioden fra januar til nu har jeg fået at vide, at det perfekte tilbud til at blive solgt var efter VM. Så jeg ved ikke rigtig, om der har været en fejl i kommunikationen med klubben, eller om Jesper Stüker har glemt, hvad han sagde til mig.
- De sagde nej, men måske siger de ja, hvis der kommer et nyt og forbedret tilbud. Så længe jeg er her, kommer jeg til at gøre mit bedste for holdet.
- Silkeborg er sådan en type klub, hvor man kommer ind, og så siger de, hvis man gør det godt, at kan man tage skridtet videre. Så siger de lige pludselig: 'Vent', og at det må vente til næste vindue.
- Kun fordi de ikke kan rekruttere nye spillere. Det er et stort problem i klubben. Der er nok nogle spillere, der ikke har lyst til at komme her, fordi de kan se, hvor svært det er at komme væk igen. Nu har jeg allerede sagt for meget, men det er, hvad det er, siger han til Viaplay.