New posts

Nyheder om andre klubber

• Thread starter Thread starter Fribs
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 7K
  • Views Views: Views 422K
Nyheder om andre klubber
Status på første halvleg mellem FCM og Silkeborg 2-0 til FCM på to store fejl af SIF. Franculino ser stadig småskadet ud, han er stadig langt fra noget der ligner storform, Silkeborg har utrolig meget struktur der skal arbejdes ind i holdet rent defensivt - de har travlt.
En jævn kamp uden det helt store tempo.
Så vi den samme kamp?

FCM klart bedst i 1. halvleg og 2. halvleg markant mere jævnbyrdig men også præget af mange indskiftninger for begge hold. FCM ekstremt offensive i 1. halvleg og selv deres stoppere var flere gange helt oppe omkring hjørneflaget. Mest interessante betragtning er, at de fortsat spiller 3-4-3.

Silkeborg ligner en kommende nedrykker lige pt. Det ser virkelig ik godt ud for dem

Jeg kan forstå på mit SOME-feed at BIF-FCN var relativt jævnbyrdig. Ku have været en fed kamp at se, men Brøndby er også gået betalingsmur-vejen..

Når selv salg af en målmandstræner er en stor afsløring

Når selv salg af en målmandstræner er en stor afsløring

Det er trods alt kun afsløring ikke bombe 😄

Som Farzam sagde: hvis ingen har skrevet om det før, ja, så er det en afsløring 🫪

Fuck en kegle han er - selvbestaltede “international transferkorrespondent”.

Jeg tror, det Farzam rigtigt mente, var, at hvis Tipsbladet ikke har skrevet om det før, så er det en afsløring.

FCK forventer åbenbart at deres fanmedier skal ae dem med hårene.
Det virker åndssvagt, de stiller vel ikke andre spørgsmål end en kritisk journalist på Viaplay eller Ekstra Bladet vil gøre.
Lige præcis CS har alle dage været ulidelige. Det har åbenbart ikke hjulpet, at ham der Pelle skred og lavede sit eget flopmedie.

Han indrømmer jo, at han har opført sig som en nar, men vil ikke modtage konsekvensen heraf.

Det er efter min bedste overbevisning en møgforkælet måde at opføre sig på.

Fanmedier skal imø være glade for, at de overhovedet får adgang.

• Like
Reactions: Tom
Lige præcis CS har alle dage været ulidelige. Det har åbenbart ikke hjulpet, at ham der Pelle skred og lavede sit eget flopmedie.

Han indrømmer jo, at han har opført sig som en nar, men vil ikke modtage konsekvensen heraf.

Det er efter min bedste overbevisning en møgforkælet måde at opføre sig på.

Fanmedier skal imø være glade for, at de overhovedet får adgang.

Jeg ved ikke om CS har gjort andet end at være kritiske, men hvis det er kritik de slår tilbage imod på denne måde, så er det tyndt.
Selvfølgelig skal enhver fan med netadgang og en wordpresskonto ikke have adgang, men jeg tror klubberne gør sig selv en bjørnetjeneste, ved at fryse de toneangivende helt ude.

Latest posts

Back