New posts

Lidt nyt fra træningsbanen

• Thread starter Thread starter Di Stefano
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 2K
  • Views Views: Views 189K
Lidt nyt fra træningsbanen
Men man kan selv sige fra hvis man ikke er klar, f.eks fordi man er ved at opbygge efter 2 års skadespause.
Så skulle vi ikke have sat ham på banen, men at vi gjorde det er jo også fordi vi faktisk mener han er klar til at spille. Man har nok fortalt det irakiske forbund at han ikke er klar til en hel kamp og det er også i deres interesse at tage hensyn til det i en træningsturnering, en Kevin Yakob i topform vil sikkert være en af de bedre spillere på holdet.

Jeg kan anbefale at høre dette afsnit af vores liga, hvor b.la Lars Friss er med, som har været træner for Markus Solbakken.
Det er et lyt værd

Fatter ikke folk snakker om at KY ikke skulle være fysisk klar. Altså man har bygget ham langsomt op. Han har spillet kompetitive kampe for os i denne sæson. Så hans krop er klar. Og kan holde. Ellers havde han ikke været indskiftet i SL hvis der var risiko for knæet. Tænk lige på hans første minutter efter skaden(erne) på grønsværen var en træningskamp mod aab med Menno Van Damme som træner! Det er lææænge siden.
Så igen, han er bygget langsomt op men er nu klar på holdkortet.
Han skal have så meget kamptræning som muligt. Og det får han blandt andet for sit landshold.

Jeg kan anbefale at høre dette afsnit af vores liga, hvor b.la Lars Friss er med, som har været træner for Markus Solbakken.
Det er et lyt værd

Kan du løfte sløret for, hvad han siger om Solbakken? Udover at han synger sindssygt godt, gætter jeg på :)

Fatter ikke folk snakker om at KY ikke skulle være fysisk klar. Altså man har bygget ham langsomt op. Han har spillet kompetitive kampe for os i denne sæson. Så hans krop er klar. Og kan holde. Ellers havde han ikke været indskiftet i SL hvis der var risiko for knæet. Tænk lige på hans første minutter efter skaden(erne) på grønsværen var en træningskamp mod aab med Menno Van Damme som træner! Det er lææænge siden.
Så igen, han er bygget langsomt op men er nu klar på holdkortet.
Han skal have så meget kamptræning som muligt. Og det får han blandt andet for sit landshold.
Enig.

Hans krop har indtil videre kunne holde til 31 minutter i 7 kampe.

Så det er da bare med at fylde på. Jeg tror vi maksimalt er 4-5 kampe fra, at han kan holde til en halv times fodbold.

Han har været skadet i mere end 700 dage. Jeg ser meget fodbold. Har spillet rigtig meget fodbold. Mange af mine venner arbejder med og i fodbold.

Så man bliver nok ikke en større nørd end jeg er.

Jeg kan huske Hargreawes, Phil Jones og Kimpembe der har været ude så længe og kommet retur. Ikke andre (men der er sikker flere). Ingen af de tre ramte et niveau der mindede om det de havde før deres skader

Enig.

Hans krop har indtil videre kunne holde til 31 minutter i 7 kampe.

Så det er da bare med at fylde på. Jeg tror vi maksimalt er 4-5 kampe fra, at han kan holde til en halv times fodbold.
Det fik han jo i dag, da han blev skiftet ind i det 62. minut?? For 10 dage siden spillede han 90 minutter mod SJE i future cup. Hvis han ellers passer ind taktisk, så kan han også holde 60 minutter i superligaen allerede nu ville jeg mene.
Jeg kan huske Hargreawes, Phil Jones og Kimpembe der har været ude så længe og kommet retur. Ikke andre (men der er sikker flere). Ingen af de tre ramte et niveau der mindede om det de havde før deres skader
Muligt, men jeg påpegede blot flere der mente det var “hovedløst” at sende ham afsted på landsholdslejr, når han efter deres mening, ikke kunne holde til det.

Det er da ikke en låst artikel er det? Ellers er JP's vigtigste citater her:
Det var det ikke, men jeg prøvede end ikke i første omgang

Jeg har fuld respekt for, at det er det muliges kunst, men jeg tror man var gået efter en lidt anderledes profil, hvis man helt frit kunne vælge. På den anden side er der også en styrke i, at vi nu har en reel erstatning til NP, som jeg personligt synes bliver undervurderet.
Jeg håber man har styr på hvad man har købt. En af udfordringerne med Arnstad i forgangne sæson var også, at han gerne ville fordele boldene, men på MAs 8'er skulle han selv foretage en stor del af dem og der var ikke mange at fordele til. Måske er der bedre plads til det i år - og hvis han også rent faktisk fylder noget defensivt på 6'eren kan det sikkert blive ganske vellykket.

Det fik han jo i dag, da han blev skiftet ind i det 62. minut?? For 10 dage siden spillede han 90 minutter mod SJE i future cup. Hvis han ellers passer ind taktisk, så kan han også holde 60 minutter i superligaen allerede nu ville jeg mene.

Muligt, men jeg påpegede blot flere der mente det var “hovedløst” at sende ham afsted på landsholdslejr, når han efter deres mening, ikke kunne holde til det.
Jeg tror han vil kunne holde til 30 minutter i Superliagen. Måske lidt mindre.

Jeg så den der Future Cup kamp, dog kun på en skærm, og der var ikke mange løb de sidste 20-30 minutter af kampen. Det stod han mest - i Jan Mølby stil - og distribuerede bolden.

Ja. Polle, Dalsgaard, Paddy, Hansen, Jørgensen, Carstensen, Kahl og Beijmo har udløb til sommer. Så er nok bedste at se lidt frem
Hvor mange af de 8 der ville du forlænge med, hvis du skulle gøre det i dag? Det er jo nærmest 7 startere der er der og det bliver en voldsom udskiftning med alle, men mon ikke der kommer forlængelser på nogle af dem

Hvor mange af de 8 der ville du forlænge med, hvis du skulle gøre det i dag? Det er jo nærmest 7 startere der er der og det bliver en voldsom udskiftning med alle, men mon ikke der kommer forlængelser på nogle af dem

Meget kan jo ske, og ift. særligt lejespillerne er det stadig tidligt. Men på det foreliggende grundlag ville jeg forlænge med følgende:

- Hansen
- Jørgensen
- Carstensen
- Kahl
- Beijmo
- Polle

Det burde holde kontinuiteten i truppen.

Omkring de gamle er mine overvejelser følgende. Polle og Hansen får reserveroller, hvis vi kan finde spillere, der kan slå dem af. Dalsgaard er ikke god nok. PM er som han spiller nu mere end god nok, men skal vi have en ny spids ind, skal vi nok af med helst to af de tre, vi har nu. Her er det nemmeste ikke at forlænge med PM.

Jeg tænker Eric Kahl er sikker, så også Nicolai Poulsen på en kort kontrakt. Enten Beijmo eller Carstensen - Andersen er på vej tilbage. Så måske også Sebastian Jørgensen, hvis han fortsætter som udvikling.

Latest posts

Back