New posts

Lidt nyt fra træningsbanen

• Thread starter Thread starter Di Stefano
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 2K
  • Views Views: Views 194K
Lidt nyt fra træningsbanen
Hvis Duelund virkelig er ved at være tilbage, og Arnstad er så god, som vi håber, så har vi ganske snart et ret stort luksusproblem på midtbanen. Polle, MEM, Anderson, Arnstad, Duelund til tre pladser. Hvis Rösler skifter tilbage til 3-4-3 så måske fire pladser. Skal man prøve at tvinge alle fem ind i en startopstilling vil det vel blive noget a la dette:
Hansen
Beijmo Tingager Kahl
Anderson MEM Polle Arnstad Links
Duelund Paddy

Men så bliver der jo ikke plads til Bech og Dalsgaard, og Beijmo spilles ude af position. Nå, problemerne løser sig sikkert med skader...

Hvis Duelund virkelig er ved at være tilbage, og Arnstad er så god, som vi håber, så har vi ganske snart et ret stort luksusproblem på midtbanen. Polle, MEM, Anderson, Arnstad, Duelund til tre pladser. Hvis Rösler skifter tilbage til 3-4-3 så måske fire pladser. Skal man prøve at tvinge alle fem ind i en startopstilling vil det vel blive noget a la dette:
Hansen
Beijmo Tingager Kahl
Duelund Paddy

Men så bliver der jo ikke plads til Bech og Dalsgaard, og Beijmo spilles ude af position. Nå, problemerne løser sig sikkert med skader...
Problem og problem. Vi har vel bare den bredde, som man skal have, hvis man vil spille med i top 3?

Last edited:
Hansen
Beijmo Tingager Kahl
Duelund Paddy

Der vil ikke være første gang, at en træner spekulere i, at kunne sluttet bedre end man starter.

At kunne skifte f.eks Links med Arnstad, og smide Anderson på backen, og Arnsted på 8eren, samtidig med at Duelund bytter med Bech. Det er jo netop dét der gør, om man afgiver initiativ eller ej efter 60-70 minutter.

Hansen
Beijmo Tingager Kahl
Duelund Paddy

Men så bliver der jo ikke plads til Bech og Dalsgaard, og Beijmo spilles ude af position. Nå, problemerne løser sig HELT sikkert med skader...
There, I fixed it for you 😎

• Haha
Reactions: JB
Hansen
Beijmo Tingager Kahl
Duelund Paddy

Så vil problemerne da blive helt uoverstigelige, hvis man ved lidt åndemageri og håndspålæggelse også ender med at få Yakob og Mølgaard klar til at spille 😂. Men så galt går det vel ikke 😍.

Det giver i hvert fald Uwe en række muligheder i kampene, hvis nogle af de faste ikke præsterer. Altså Arnstad (eller Duelund) ind, hvis MEM igen har en off kamp. Duelund ind for Bech, hvis der skal ske noget nyt i angrebet eller Anderson ud som erstatning for Links, når Links er løbet tør for kræfter. Endelig er der jo også muligheden for at MEM eller Arnstad kan spille 6'er. Men lige nu er der jo ikke voldsom meget grund til at ændre start-11.

Så er det dagen for det nye holdbillede og det store fotoshoot, så mon ikke alle har fået sat håret og smidt eventuelle krykker med videre 😉.

Der var i hvert fald dejligt fyldt på træningsbanen, så man bl.a. kunne køre træningsøvelser med to grupper af 10 markspillere, hvor alle nyindkøbene endelig var samlede og kunne bidrage. Akoto var blevet frisk nok til at kunne deltage på lige fod med de øvrige, mens Links stadig måtte nøjes med at tage runder omkring banen.

Ellers var der desværre ikke andre nye bidrag til træningsbanen fra den 29 mand store trup, så Mølgaard og co måtte nøjes med at sidde og se ud på det smukke vejr fra træningscyklerne.

Min bror sendte mig lige denne:
Jeg overværede GF træne her i dag. Gift er IKKE klar, men Arnstad spiller Mikael Andersons 8-er. Forrygende til træning i dag. Henrik Dalsgaard er nok ude i længere tid, desværre. Desværre havde Bejimo et uheld, hvor han vrikkede om på anklen og blev tapet op og haltede ud. Håber han er klar til søndag, men tvivler lidt. Jacob Andersen erstattede ham i 11 imod 11. Klar svækkelse. Vores nye målmand havde en feberredning af de helt store og virkede sikker.

Min bror sendte mig lige denne:
Jeg overværede GF træne her i dag. Gift er IKKE klar, men Arnstad spiller Mikael Andersons 8-er. Forrygende til træning i dag. Henrik Dalsgaard er nok ude i længere tid, desværre. Desværre havde Bejimo et uheld, hvor han vrikkede om på anklen og blev tapet op og haltede ud. Håber han er klar til søndag, men tvivler lidt. Jacob Andersen erstattede ham i 11 imod 11. Klar svækkelse. Vores nye målmand havde en feberredning af de helt store og virkede sikker.

Den der feberredning er det den, som det hvide snit omtaler i deres podcast? i så fald var det Hutters, en Stavtrupdreng iøvrigt!

Håber virkelig det var Wahlstedt med den feberredning

Bekymrende med de startede skader, omend det er forventeligt. Virker til vi bliver svækket med både links og beijmo ude på søndag. Arnstad lyder mega fedt til gengæld. Dog er det virkelig skidt med 2 WB ude på samme tid. De er ekstrem vigtige for at resten af holdet er farlige.

I teorien kan Lyngby vælge at være ekstremt kompakte i midterblokken, fordi de nu ved det er her vores trusler skal komme fra. Anderson/Andersen på WB er jo markant lettere at dække over for end Beijmo/Links.

Bliver spændende at se, hvordan vi griber det an, men lidt et ildevarslende signal om, at systemet "vakler" ved 2 centraler skader.

Den centrale blok virker dog med Arnstads tilgang til at være bundsolid, så vi skal have fyldt på til januar på stopper samt WB pladserne.

Last edited:
Det er klart en svækkelse, hvis både Links og Beijmo er ude, men vi skal kunne holde til det uden at korthuset falder. Derudover er det sådan en mulighed, som Jakob Andersen skal gribe.

Det var ikke en succes med Anderson på venstre wingback mod SIF, men det har (offensivt) fungeret bedre i andre kampe. F.eks. mod FCK i slutningen af foråret. Forhåbentligt kan Anderson få mere ud af det på søndag.

Det var wahlstedt - Hutters redningen var til træning onsdag - i podcasten fortæller Bjerre og Kim Robin at Røssler joker med at Hutters´ redning skal lægges på youtube - " so we can sell the kid" - og de causerer lidt over, om det mon var en positiv bemærkning - og blir enige om, at det var det nok!
Jeg har iøvrigt også haft Hutters i skolen (i lighed med Otto Lyhne) så kender ham godt.

Det var wahlstedt - Hutters redningen var til træning onsdag - i podcasten fortæller Bjerre og Kim Robin at Røssler joker med at Hutters´ redning skal lægges på youtube - " so we can sell the kid" - og de causerer lidt over, om det mon var en positiv bemærkning - og blir enige om, at det var det nok!
Jeg har iøvrigt også haft Hutters i skolen (i lighed med Otto Lyhne) så kender ham godt.
Ja det havde jeg godt på fornemmelsen Mulle! =)

At Beijmo går ud og får is på anklen efter et vrid tre dage før en kamp tager jeg let. Det tror jeg ikke holder ham ude. Og hvis det gør, så er jeg helt rolig ved at Andersen får en god chance for at vise sig frem. Brandhof som backup hvis han bliver træt. Det er jo i situationer som denne vores talenter skal vise sig at være gode nok. Ligesom jeg også kan se Callø få chancen. Jeg var ikke synderligt imponeret over AJ i søndags.

Latest posts

Back