Sad lige og funderede lidt over de mange debatter i transfervinduet og hvordan de var bølget frem og tilbage.
Du mente vwb men den var først nr. 3-4 stykker på min prioriteringsliste - det er selvfølgelig svært at afgøre hvem der har/havde mest ret men vi kunne nok ikke forvente, at SIB hentede til alle de ønskede positioner. Her og nu kunne vi godt have brugt en forstærkning på den position men det er efter min mening fordi Uwe rykker rundt i det uendelige når der kommer en skade.
Vi var nogen som insisterede på forstærkninger generelt og hele vejen rundt, fordi truppen virkede smal (efter vores mening).
Andre mente vi havde super forstærkninger på vej retur fra skader om få uger (f.eks. Duelund, Yakob, Mølgaard) men dem har vi ikke set meget til indtil videre. Tværtimod er der røget flere på den frygtede skadesliste og historien gentager sig igen igen igen at de forventes ude i kort tid men der kommer komplikationer og så trækker det ud.
Jeg glæder mig til den dag de alle er klar og Uwe har alle de positive problemer med at stille det rigtige hold. Det sker nok aldrig men vi skulle gerne have langt flere klar af gangen.
Har vi et generelt problem i den fysiske stab eller er vi bare ofre for optimisme og mærkelige skader? Det virker som om det er meget ofte skaderne trækker ud og/eller bliver fejlvurderet i første omgang. Der er vel flere som er blevet fejlbehandlet undervejs, fordi det var noget andet end man troede.
Ps: Det med talenterne går vel meget fint i SIF/Fcn. Vi har da også flere yngre kræfter på holdet som spiller nogenlunde fast.