Der er også en håndfuld spillere som indtil videre ikke er stemplet ind i kampen. Der bliver smidt en del nemme bolde væk - det ser ud som om en del af dem er nervøse.
Målet var godt sat ind - ikke verdens største chance men banket resolut afsted.
Nu må vores små teknikere snart til at stemple ind
Vi har mange tåbelige boldtab og så er vi åbenbart ikke dygtige nok til at skabe tilpas store chancer ud fra de gode positioner vi kommer i fra tid til anden.
Og ja Damsgaard, Mähle, Bah er slet ikke med i kampen, og så er Højberg og Hjulmand begge usynlige - er det mon ikke nok med en af dem på banen.
Vi har mange tåbelige boldtab og så er vi åbenbart ikke dygtige nok til at skabe tilpas store chancer ud fra de gode positioner vi kommer i fra tid til anden.
Og ja Damsgaard, Mähle, Bah er slet ikke med i kampen, og så er Højberg og Hjulmand begge usynlige - er det mon ikke nok med en af dem på banen.
Jeg missede signal, men synes vi alt for tit har placeret vores kreativitet ude ved sidelinjen, og så ellers kørt med 3 arbejdsmænd på midten. Det duer simpelthen ikke. Jeg er sikker på, at vi ville skabe mere plads til vores kreative spillere, hvis vi havde en mere på banen. F.eks. Nartey, Eriksen eller Dreyer. Det kræver muligvis en Høgsberg på højre back på bekostning af Bah, men det er også fint.
Jeg missede signal, men synes vi alt for tit har placeret vores kreativitet ude ved sidelinjen, og så ellers kørt med 3 arbejdsmænd på midten. Det duer simpelthen ikke. Jeg er sikker på, at vi ville skabe mere plads til vores kreative spillere, hvis vi havde en mere på banen. F.eks. Nartey, Eriksen eller Dreyer. Det kræver muligvis en Høgsberg på højre back på bekostning af Bah, men det er også fint.
Helt enig. Froholdt, Hjulmand og Højbjerg er alle gode spillere, men det er 3 tonsere. Der er ingen kreativitet i dem. Vi har så meget brug for en der kan skabe noget centralt.
Jeg sidder ligesom i torsdags og tænker på hvad det egentlig er for en slags fodbold Riemer gerne vil have vi skal spille?
- Jeg ser ikke noget tydeligt presmønster
- Jeg ser ikke noget tydeligt opspilsmønster udover bolde op på Højlund
Måske derfor spillerne også er så usikre - de aner ikke hvad planen egentlig er.
Vi har en god offensiv back i Alexander Bah, men han bliver brugt som invendig opspilsstation i stedet for at skabe bredde. Det giver ingen mening når Isaksen samtidg trækker ind i banen.
I venstre side trækker både Dams og Mæhle ind i banen.
Froholdt er vel nærmest ude af kampen. 13 afleveringer. Selvfølgelig til dels fordi vi kører kanterne men alligevel.
Mon ikke der kommer en kreativ indskiftning.
Helt enig. Froholdt, Hjulmand og Højbjerg er alle gode spillere, men det er 3 tonsere. Der er ingen kreativitet i dem. Vi har så meget brug for en der kan skabe noget centralt.
Jeg sidder ligesom i torsdags og tænker på hvad det egentlig er for en slags fodbold Riemer gerne vil have vi skal spille?
- Jeg ser ikke noget tydeligt presmønster
- Jeg ser ikke noget tydeligt opspilsmønster udover bolde op på Højlund
Måske derfor spillerne også er så usikre - de aner ikke hvad planen egentlig er.
Vi har en god offensiv back i Alexander Bah, men han bliver brugt som invendig opspilsstation i stedet for at skabe bredde. Det giver ingen mening når Isaksen samtidg trækker ind i banen.
I venstre side trækker både Dams og Mæhle ind i banen.
Mht Bah, så tror jeg problemet er at Isaksen altid (næsten) starter bredt og trækker ind, og Bah lever utrolig meget på sin hurtighed - og bagrum er svært at lave når der står en foran dig.
Vi spiller som vi burde spille mod en bedre modtander, ikke som vi skal spille når vi skal skabe kampen.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.