Kamptråd Kamptråd 25/26: FCK - AGF, fredag d. 08.08. kl. 18.00
Ja men virkelig dygtig i spillet frem i banen og det tror jeg JP vægter ekstremt højt.Hold nu op et taktisk mesterværk i dag. Dækkede nærmest i en 4-back kæde. Gik fra mand-mand i en 3-back og lod Beijmo tage Robert, og Bech på Meling. Så det var Kahl på Larsson og Beijmo på Robert og så tog Tingager og Dalgaard sig af Mokoko og Claesson når han kom på sidste linje. Det gjorde vi kunne matche FCK på midtbanen.
NP var igen febrilsk på bolden. Blandt da han efter 26-28 minutter er alene og smider den til en FCKer og skaber en giga chance til Larsson.
Kæmpe kamp af de fleste i dag. Madsen, Arnstad, Bech, Hansen og Tingager var gode.
Kahl dækker virkelig meget som en back. Blandt andet ved den store chance FCK har efter 10 sekunder
Holdet var sat virkelig flot op i dag