Kamptråd Kamptråd 25/26: FCK - AGF, fredag d. 08.08. kl. 18.00
mmmdkAGF
Experienced member
Jeg var i Aalborg i går og besøgte en god ven, fik middag og kunne bagefter konstatere at AGF havde vundet i Parken
. Vi talte da lidt AaB...
Jeg har i dette øjeblik set 75 minutter af kampen her til morgen og er ok tilfreds med AGFs indsats. Jeg har nu stoppet med at se mere
. Ja, der er da mål til AGF ved 0-2 og keeper skaber en ny situation, som der korrekt dømmes ud fra fodboldreglerne og dommerens skøn. Men ja, FCK piver som en i helvede - what else is new!
Det nye er så, at AGF endelig vinder en superliga kamp mod en uventet modstander. Nu kan vi endelig sige: 'Never change a winning team'
Jo, der skal mere nyt blod til, konkurrence om pladserne og et generations skifte skal stadigvæk gennemføres.
Derudover, så gør JP det virkeligt godt og jeg synes han er god til at artikulere sig. JP virker som en træner, der er i en rivende udvikling som taktiker og jeg tror kun han bliver bedre fra kamp til kamp. CV har sgu' ramt plet
Jeg er lidt mindre nervøs for sæsonen...indtil næst'kamp
Jeg har i dette øjeblik set 75 minutter af kampen her til morgen og er ok tilfreds med AGFs indsats. Jeg har nu stoppet med at se mere
Det nye er så, at AGF endelig vinder en superliga kamp mod en uventet modstander. Nu kan vi endelig sige: 'Never change a winning team'
Jo, der skal mere nyt blod til, konkurrence om pladserne og et generations skifte skal stadigvæk gennemføres.
Derudover, så gør JP det virkeligt godt og jeg synes han er god til at artikulere sig. JP virker som en træner, der er i en rivende udvikling som taktiker og jeg tror kun han bliver bedre fra kamp til kamp. CV har sgu' ramt plet
Jeg er lidt mindre nervøs for sæsonen...indtil næst'kamp
