Kamptråd Kamptråd 25/26: FCK - AGF, fredag d. 08.08. kl. 18.00
Nej. Det har ingen betydning. En ikke strafbar hands er kun strafbar, når det er målscoren selv. Så en assist er ok, hvis hands berøringen ikke lever op til kriterierne for strafbar hands (fx kort afstand, armen naturligt, prøver at undgå kontakten)Hvordan er det reglerne er? Hvis bolden var gået direkte fra Arnstad til Bech var det underkendt uanset hvad, men når det er målmanden der skubber den ud til Bech er det godkendt?