New posts

Kamptråd Kamptråd 25/26: FCK - AGF, fredag d. 08.08. kl. 18.00

  • Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 449
  • Views Views: Views 21K
Added to Calendar: 08-08-25

Hvordan ender kampen?


  • Total voters
    44
  • Poll closed .
Kamptråd Kamptråd 25/26: FCK - AGF, fredag d. 08.08. kl. 18.00
De er i hvert fald af meget svingende kvalitet. Men en Camilla Martin synes jeg plejer at være god til at udfordre dem, når de lukker bullshit ud - og fastholde dem indtil de har givet et ordentligt svar.

Ikke mod Neestrup når han kører på sin agenda om at alt er mod fc.

Hun virker ofte til at have modet når det er en træner for en mindre klub end top 3.

Jeg ser stort set aldrig noget efter kampen er slut da det er rent mikrofon holderi.
 
Ikke mod Neestrup når han kører på sin agenda om at alt er mod fc.

Hun virker ofte til at have modet når det er en træner for en mindre klub end top 3.

Jeg ser stort set aldrig noget efter kampen er slut da det er rent mikrofon holderi.
Jeg savner virkelig gode fodboldprogrammer om superligaen…
 
Jeg savner virkelig gode fodboldprogrammer om superligaen…

Selvom jeg har det meget stramt med Dan Hammer,synes jeg, Tirsdagstrænerne på TV2 Play er godt. Der kan de diskutere heftigt. Werge er en glimrende vært, som aldrig er bleg for de svære spørgsmål bl.a har han stukket til Hammer flere gange omkring FCNs manglende sportslige ambitioner.

Optakt og nedtaktsprogrammer er til gengæld for det meste spild af tid.
 
Selvom jeg har det meget stramt med Dan Hammer,synes jeg, Tirsdagstrænerne på TV2 Play er godt. Der kan de diskutere heftigt. Werge er en glimrende vært, som aldrig er bleg for de svære spørgsmål bl.a har han stukket til Hammer flere gange omkring FCNs manglende sportslige ambitioner.

Optakt og nedtaktsprogrammer er til gengæld for det meste spild af tid.
Jeg har lidt kendskab til Werge og det gør, at jeg fravælger alle programmer hvor han deltager
 
Jeg har lidt kendskab til Werge og det gør, at jeg fravælger alle programmer hvor han deltager
Jeg respekterer hans faglighed, men jeg husker at have set et "bag om kampen"-program for en del år siden, hvor man fulgte ham og Frimann til og fra en CL-sending. Jeg oplevede det, som at han opførte sig meget dominerende og ubehageligt over for Frimann, som bare tog imod med sit generte drengegrin.

Nu skal man passe på med at gøre en fjer til fem høns gennem amatørpsykoanalyse, men jeg oplever lignende hos mennesker, der tidligere er blevet mobbet og derefter tager kontrollen over situationer ved at gøre det samme mod andre. En slags beskyttelsesmekanisme.
 
Kan vi ikke sige, at vi vandt i Lotto ift. at møde FCK på nuværende tidspunkt? :)

Ikke for at sammenligne, sandsynligheden for at slå FCK med sandsynligheden for at vinde i Lotto, men det var i hvert fald en uventet gevinst.
Tror du det havde noget med resultatet at gøre? Jeg er med på de sparede et par profiler men det tror jeg kan ske mange gange i løbet af året.

Malmø er nummer 5 i den svenske liga..

Jeg synes egentlig blot vores præstation står lidt skarpere efter dagens kamp.
 
Jeg respekterer hans faglighed, men jeg husker at have set et "bag om kampen"-program for en del år siden, hvor man fulgte ham og Frimann til og fra en CL-sending. Jeg oplevede det, som at han opførte sig meget dominerende og ubehageligt over for Frimann, som bare tog imod med sit generte drengegrin.

Nu skal man passe på med at gøre en fjer til fem høns gennem amatørpsykoanalyse, men jeg oplever lignende hos mennesker, der tidligere er blevet mobbet og derefter tager kontrollen over situationer ved at gøre det samme mod andre. En slags beskyttelsesmekanisme.
Jeg kan sige så meget, at det jeg kender til Carsten Werge, så bliver han vist kun årets kollega hvis han arbejder i en enkeltmandsvirksomhed
 
Jeg kender ham ikke, men min bror arbejdede sammen med ham engang, så da vi mødte ham på vej ud af Parken, da vi tabte pokalfinalen til FCK spurgte min bror om han ikke kunne få os ind. Så han sendte os forbi vagterne (som havde afvist os) og så gik vi ind og sad i udskiftningsboksen, mens Glen blev interviewet 10 meter fra os.

Vi fik taget en masse dumme billeder i de stole, med de store Carlsberg flasker som FCKerne havde efterladt.

Det var da meget sødt af ham 🙂
 

Latest posts

Back
Top