Sand historie - det hele!
Med virkeligheden mener jeg egentlig bare, den der lidt mere vante virkelighed, hvor AGF ikke er uovervindelige, hvor AGF bliver straffet hårdt for at skifte tre pga underlaget, eller der, hvor AGF spiller en halvdårlig pokalkamp på en pløjemark uden for Hillerød og taber den...
Det er en sær form for surrealisme, vi har gang i lige nu. Samtidig kan jeg ikke ryste det af mig, at JP's måde at spille fodbold på, den måde vi lige nu dominerer ligaen på, gør, at jeg har mere end svært ved at se os kollapse.
Den logiske konklusion på dén vanskelighed (at se et AGF kollaps komme) er jo, at vi kommer til at være en faktor i år.
Det hele ser så skide bæredygtigt ud lige nu - det ser langtidsholdbart ud.
Under Uwe og David vidste vi godt - også mens det gik rigtig godt - at vi ikke havde så frygteligt mange strenge at spille på, og at det kun var et spørgsmål om tid, før de andre fik lukket ned for vores styrker. Det kan naturligvis ske igen; men jeg tror bare ikke, at vi spiller helt så struktureret længere - på godt og ondt - hvilket betyder, at vi er markant sværere at stoppe.
Nu blev det et virkelig langt indlæg, som egentlig bare var tænkt som en "du har ret, jeg kan bare ikke helt finde fodfæste i det"... men ved I hvad?
Jeg overgiver mig! AGF vinder guld, Jakob Poulsen er en halvgud blandt mennesker og CV er et kæmpe geni for at have hyret ham! Statuer til alle!!