New posts

Kamptråd Kamptråd 25/26: AGF - Silkeborg, søndag d. 5.10. kl. 16.00

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 314
  • Views Views: Views 17K
Added to Calendar: 05-10-25

Hvordan ender kampen?

• Total voters
    65
  • Poll closed .
Egentligt imponerende de formår at komme tilbage i halvlegen og gøre det sidste kvarter lidt spændende.
Bestemt! Men det virkede som om, SIF brugte så mange kræfter i de perioder, hvor de matchede AGF på intensitet, at de løb tør - helt tør - 20-25 min. før slutfløjt. Det er også en måde at køre tre point hjem på. 😁

Jeg er lidt træt af den Kahl bashning herinde.
Der er så mange der er efter ham, og det er ikke helt fair.
Han var i går bundsolid i det defensive og hans pasninger op i banen er på et virkelig højt niveau. 😊
Jeg synes nu også mere det er i Hvid Røg og lignende steder, der er en overraskende negativ vinkling på ham. Der er selvfølgelig lidt delte meninger om ham herinde, men det er der jo om alle spillere. Og ift. kampen i går har jeg ikke set andet end fortjent ros herinde?

Van(d)tro var nærmest min sindsstilstand på C7 i går, navnlig den første halve time. Jeg kan sandt for dyden ikke huske bedre AGF-spil i de 31 år, jeg er kommet på stadion. Hverken under Rudbæk, i Davids bedste perioder eller i bronzesæsonen under Uwe.

Hvis de næste to kampe giver fire point eller flere - så nægter jeg at bevare pessimismen!

Jeg synes nu også mere det er i Hvid Røg og lignende steder, der er en overraskende negativ vinkling på ham. Der er selvfølgelig lidt delte meninger om ham herinde, men det er der jo om alle spillere. Og ift. kampen i går har jeg ikke set andet end fortjent ros herinde?
I gårsdagens Hvide Snit får han godt med ros

Genså lige 2. halvleg her til formiddag og som JP selv nævnte efter kampen, så var den næsten mere imponerende end 1. Total kontrol fra start til slut og i et tempo, som kunne holdes i 45 minutter. Særligt imponerende, at man kunne skifte hele motorrummet på den centrale midtbane uden det kunne mærkes. Og Carstensen var virkelig, virkelig god. Umulig at presse og god til at skabe rum omkring sig samtidig med, at han hele tiden vælger den rigtige løsning. Et super supplement til Bejimo, som jo er en helt anden type.

Man kan også sagtens se perspektiverne i Emmery - men også tydeligt, at han mangler selvtillid. Har åbenlyst fået at vide, at han bare skal spille sit spil og udfordre - men også, at han ikke rigtigt selv tror på det. Så bliver lidt halvhjertet det han prøver. Men når han får tur i den tror jeg det kan blive rigtigt godt (men jeg var også meget begejstret for Gyamfi efter hans debut🤡 )

Iøvrigt fedt at JP lige mider Tommi ind de sidste minutter....var det dagen efter han blev løftet op i SL-truppen!? FEDT! Det er sådanne ting, der gør det lidt lettere at tiltrække talenterne....at de ser man som ung KAN få spilletid ( hvis ellers....xxx )
Og han havde nogle rigtigt gode aktioner med flotte driblinger der giver løfter om en spændende fremtid.

Iøvrigt fedt at JP lige mider Tommi ind de sidste minutter....var det dagen efter han blev løftet op i SL-truppen!? FEDT! Det er sådanne ting, der gør det lidt lettere at tiltrække talenterne....at de ser man som ung KAN få spilletid ( hvis ellers....xxx )
Et af mine store mantraer - man er nødt til at vise de unge kan få spilletid, hvis de kommer til AGF.

Måske CV er ved at forhandle med nogle som skal ind på akademiet ;)

Er kritik = bashing? Jeg synes det er fint at der, retteligt, har været kritik af Kahl med alle de store fejl som han tidligere har lavet.
Jeg tror også vi skal til at acceptere at alle spillere lige nu leverer på et helt exceptionelt niveau. Så hvis der er en spiller der ser dårlig ud i sammenligning med de øvrige, så ville den spiller nok se helt anderledes ud på et andet hold.

Det er sgu hårdt at være tophold 🥵

Latest posts

Back