Hvis de spiller på kunst får vi virkelig dårligt udsyn over banen, jeg ville ønske de kunne sætte et lille tårn op, jeg har prøvet at skrive til AGF om det, men intet svar
Hvis de spiller på kunst får vi virkelig dårligt udsyn over banen, jeg ville ønske de kunne sætte et lille tårn op, jeg har prøvet at skrive til AGF om det, men intet svar
Det er noget af en talentfuld offensiv med Mortensen, Svendgaard og James. Hold da kæft, der er sket noget med kvaliteten på vores unge angribere de sidste år.
Jeg troede meget på Glad Egbedi, men han har vist sig slet ikke at kunne være med.
Linus Thieler kan også smides ind, men han er stadig på vej tilbage fra en alvorlig skade.
Feedet regner jeg med kommer meget snart - der må snart være hul igennem - når det er sagt så ved jeg ikke hvorfor det altid bliver i sidste øjeblik der bliver tændt, særligt når man har annonceret at kampen bliver vist
Det lignede en indøvet kombination af en slags - en lang serv bagerst i feltet, lidt tilfældigt ender den hos Grantzau der flot header den på tværs til Camara, der stanger den i kassen
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.