"Hvor blev de af"-tråden
KejserJohn
Experienced member
Elendig artikel….et er spillerens løn; et andet er klubbens samlede udgift over 4 år
Elendig artikel….et er spillerens løn; et andet er klubbens samlede udgift over 4 år
Mit gæt ville være at han fik 200-250.000 i agf..
Det er et godt gæt.
Smukt at se stadion også være en byggeplads i den periode. Utroligt det skulle tage 27 år før stadion stod færdig på det tidspunkt!Da Tøffe gjorde AGF-comeback med drømmekasse » TV3 SPORT
Stig Tøfting vendte tilbage med stil, da "Plæneklipperen" tilbage i 2000 gjorde comeback for AGF.www.tv3sport.dk
Hvilket tempo.... Især Michael Nonbos ubehjælpelige driblinger foregår i en tempo der vil noget..
Det er sgu smukt. Men Links er vores vigtigste spiller, så har svært ved at se det ske.Troede ikke AGF havde nået at betyde så meget for Højer som det her:
![]()
Casper Højer er snart fri på markedet: Det er AGF eller udlandet
Casper Højer kan hentes gratis til sommer - og det kan måske betyde et AGF-comeback.campo.dk
Til gengæld er Links også den eneste i truppen der kan spille vwb, uanset hvad CV siger, så kunne være fin backup.Det er sgu smukt. Men Links er vores vigtigste spiller, så har svært ved at se det ske.
Men ret beset, så er det ikke helt til at vide om Casper Højer ville kunne spille en VWB.. Han kunne dog muligvis være en almindelig VB, skulle JP nu vælge at lægge taktikken omTil gengæld er Links også den eneste i truppen der kan spille vwb, uanset hvad CV siger, så kunne være fin backup.
Syntes Beijmo og Carstensen har set magre ud i den side.
Det lyder helt skævt og der må være noget sign-on eller andet ved siden af.Det er et godt gæt.
Jeg synes generelt, de svenske lønninger gætte som meget lave. Det kan være, fordi der ikke medregnes sign-on.
Det er sgu smukt. Men Links er vores vigtigste spiller, så har svært ved at se det ske.
Til gengæld er Links også den eneste i truppen der kan spille vwb, uanset hvad CV siger, så kunne være fin backup.
Syntes Beijmo og Carstensen har set magre ud i den side.
Men ret beset, så er det ikke helt til at vide om Casper Højer ville kunne spille en VWB.. Han kunne dog muligvis være en almindelig VB, skulle JP nu vælge at lægge taktikken om
Beijmo og Mølgaard er hentet til som wingbacks, men er begge gode centerbacks.
Højer har en super indlægsfod - men indgår også godt i kombinationer, og ville kunne spille den centerback også.
Jeg bliver forvirret af snakken om Horsens. Er det fordi det er 'gratis' at sætte niveauet dér, fremfor at spekulere i hvilke reelle hold der kunne tænkes at være interesserede?![]()
Dansk bomber kan lave Superliga-skifte | Tipsbladet.dk
Kasper Junker har kontraktudløb i Nagoya Grampus til vinter og den danske målmaskine kan godt ende i dansk fodbold, lyder det fra Farzam Abolhosseini i podcasten 'Transferguru'.www.tipsbladet.dk
En gammel kending kan være på vej tilbage til Danmark - kunne han være et bud, ift den måde JP har fået AGF til at spille på? For mig at se ville det være en bedre udgave af Mikael Uhre
Jeg ville også helt klart fokusere på hans tid i Bodø Glimt hvor han garnede på San Siro mod AC Milan.Jeg er nok lidt for old school, men i min bog er en karriere i Asien lige så anvendeligt som et kørekort fra Legoland er i den virkelige verden. Der kan sagtens være en dygtig spiller bag, men stats derfra er nærmere udgangspunkt i en reel vurdering, end del af den reelle vurdering.
Jeg tror, det handler meget om, at Horsens er villige til at overbetale i jagten på ligabold.Jeg bliver forvirret af snakken om Horsens. Er det fordi det er 'gratis' at sætte niveauet dér, fremfor at spekulere i hvilke reelle hold der kunne tænkes at være interesserede?
Når han foreslår Horsens, er det nok fordi de er interesserede. Men når han vurderer det er relevant at nævne Horsens, er det så fordi der næppe står nogen etablerede klubber klar, eller fordi han har svært ved at identificere en klub med hul på positionen og forventet interesse.
Jeg er nok lidt for old school, men i min bog er en karriere i Asien lige så anvendeligt som et kørekort fra Legoland er i den virkelige verden. Der kan sagtens være en dygtig spiller bag, men stats derfra er nærmere udgangspunkt i en reel vurdering, end del af den reelle vurdering.