New posts

"Hvor blev de af"-tråden

• Thread starter Thread starter Martinstranger
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 4K
  • Views Views: Views 286K
Hvad skete der lige i den kamp mod Sirius - de vandt 8-2 men der må næsten være noget galt med statistikken. Ellers lavede de sådan en som Fcn gjorde mod os - hvor alt bare gik ind. Det ser lidt vildt ud :oops: Men dejligt hvis han er begyndt at score mål - det er det han har manglet for at komme på en højere hylde.

View attachment 5435
Ja, det er vildt nok, der er også et mål eller to på samtlige momentum-toppe, men de vinder kun xG med et kvart mål, Sirius har mere end 50% flere skud og så er det jo bare ekstremt at score otte mål på tre store chancer. Gad vide hvor mange af dem FCN havde i den omtalte kamp.

Dejligt statement af den gode Mads Emil.. Måske han ovenikøbet savner at være på et hold der vinder fodboldkampe 😅
Dét tror jeg ikke bliver taget godt imod af FCK’s fans.

Et er, at det er hans gamle klub og venner, men det kunne bedre accepteres hvis ikke AGF var direkte rivaler (jo, det er vi lige nu!) til FCK.

Dét tror jeg ikke bliver taget godt imod af FCK’s fans.

Et er, at det er hans gamle klub og venner, men det kunne bedre accepteres hvis ikke AGF var direkte rivaler (jo, det er vi lige nu!) til FCK.
De må da hjertens gerne sende ham ned på u19 som straf, og sælge ham billigt tilbage til vinter 😅

Det er som om, der er et "før-og-efter" David Nielsens start i AGF. 2 x bronzemedaljer og fast inventar i (med et par undtagelser) i top seks.
På det sidste har jeg funderet over, hvordan den stærkeste startellever fra tiden 2017 - 2025 mon ville se ud. Måske fordi, vi netop nu spiller det fedeste fodbold i HELE perioden (plus de foregående mange årtier). Nå men, jeg er nået frem til (i en let fucked 3-4-3):

Kamil Grabara (pinefuldt med sandt)
Backman, Tingager, Bisseck
Beijmo, Amini, Mads Emil, Gift
Bundu, Paddy, Arnstad

På bænken:
Tobias Bech
Tobias Sana
Tobias Anker
Tobias Bach og
Tobias Jovanovic

Det er som om, der er et "før-og-efter" David Nielsens start i AGF. 2 x bronzemedaljer og fast inventar i (med et par undtagelser) i top seks.
På det sidste har jeg funderet over, hvordan den stærkeste startellever fra tiden 2017 - 2025 mon ville se ud. Måske fordi, vi netop nu spiller det fedeste fodbold i HELE perioden (plus de foregående mange årtier). Nå men, jeg er nået frem til (i en let fucked 3-4-3):

Bundu, Paddy, Arnstad

På bænken:
Tobias Bech
Tobias Sana
Tobias Anker
Tobias Bach og
Tobias Jovanovic
Du har stavet TK forkert 🤷🏽‍♂️

Bundu, Paddy, Arnstad

NP over Amini alle ugens dage, hele året rundt, han er i top 5 over de bedste og mest indflydelsesrige spillere siden JN kom til aka det nye AGF. Jeg er heller ikke fan af at have Bundu på det hold, han spillede reelt kun 6 rigtige gode måneder men min hukommelse svigter mig i at finde en anden spiller. Arnstad er vel også lidt tidlig nok.

NP over Amini alle ugens dage, hele året rundt, han er i top 5 over de bedste og mest indflydelsesrige spillere siden JN kom til aka det nye AGF. Jeg er heller ikke fan af at have Bundu på det hold, han spillede reelt kun 6 rigtige gode måneder men min hukommelse svigter mig i at finde en anden spiller. Arnstad er vel også lidt tidlig nok.
Men hvem så i stedet for Bundu og Arnstad?

Bundu, Paddy, Arnstad

Jeg ville smide Diks på i stedet for Backman. Ham og Højer holdt os kunstigt oppe i forløbet op til kollapset i Davids sidste sæson.

Amini og Bundu skærer også mig lidt i øjnene. Enig med NP, men jeg kan heller ikke lige komme på et bedre bud end Bundu. Han var fandme god i efterårssæsonen 19/20. Jeg havde et kæmpe crush på den unge mand!

Men hvem så i stedet for Bundu og Arnstad?
Den er jeg også spændt på at høre. Jeg er med på, at 4-5 gode kampe ikke automatisk sender en spiller på et all-time hold, men Arnstads 14 måneder gør ham efterhånden meget svær at overgå.

Og så synes jeg, det er lidt konfliktsky ikke at ville vælge en træner til det hold ;-)

Jeg ved det er pænt urealistisk, alligevel er mere vanvittige ting sket i fodbolden men jeg tænker, CV engang i mellem skal tjekke ind hos Grønbæk. Han er på hans 2. udlejning fra Rennes men har endnu sin Serie A debut tilgode (ja, ja det er stadig tidligt) og eftersom Genoa har en købsklausul ligner det, Rennes allerede har opgivet ham trods, de købte ham i 2024 fra Bodø.

Det kan i det mindste ikke skade at holde en linje åben til Grønbæk.

Back