New posts

Herbstmeister-konkurrencen

• Thread starter Thread starter fsc
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 86
  • Views Views: Views 4K
Herbstmeister-konkurrencen
Interessant at folk har Randers så højt oppe.

For mig at se toppede de i foråret. De var begunstiget af at kunne spille med deres nøglespillere i næsten alle kampe - det sker næppe igen.
Det det blev alvor, blev de spillet ud på røv og albuer af SIF i play off kampen.
Og nu mister de deres klart største offensive profil.

De har masser af soliditet og falder ikke igennem. Men jeg vil anyday tage Brøndbys og vores start 11'er over deres.
Og Randers-bænken er ikke overvældende.
Enig, Randers skal kæmpe til det sidste for en plads i top-6. Men det er der en del hold der skal. Men jeg forventer at de sædvanlige fem, FCK, FCM, FCN, Brøndby og AGF kommer med. Fredericia får det meget svært og Vejle kan også nemt komme i problemer, med mindre spillere som Duelund og Lasse Nielsen finder deres gamle niveau. Sønderjyske går ind i den svære 2. sæson og kan få det svært - især hvis vi kickstarter deres sæson med nogle tæsk på søndag. OB, Viborg og Silkeborg kan både komme i top-6 og komme i nedrykningsfare.

FCK, FCM, Brøndby og Silkeborg, skal bruge kræfter på de europæiske kampe, og det koster normalt i ligaen. De plejer så at kunne hente det meste af det tabte i foråret. Men med mindre BIF og SIF ryger tidligt ud, så vil de nok ikke ligge helt der hvor de kunne håbe på.
FCK og FCM var begge i ligaspil sidste efterår, men lå alligevel 1 og 2 ved årsskiftet ;-)

For Silkeborg og Brøndby handler det udelukkende om lodtrækningsheld, om de kommer i ligaspil. Sandsynligheden for at de kvaller ind er vel cirka 20%.

1. FCK
2. AGF
3. FCM
4. BIF
5. FCN
6. Silkeborg IF
7. Randers FC
8. Vejle B
9. OB
10. Sønderjyske
11. Viborg FF
12. FC Fredericia

Vi har stort set holdt på truppen og stammen af performance spillere altså er der kontinuitet. Jeg er ikke så negativ om vores placering i år. Vores budget er stadig 4. størst. De 7 nederlag i streg var ikke reelt styrke niveau, men metaltræthed, især når mange af kampene er endt 3-1.
Randers har performet sidste år, så tror ikke de får tilnærmelsesvis samme sæson igen.

Nej vi ender nok ikke som nr 2, men alt for mange snakker os ude af top 6, og lader sig forblænde af mange indkøb i blandt andet OB, Vejle etc. Mange nye spillere på et hold har aldrig været godt.
Viborg har solgt nogle spillere, det kan godt være giftigt for dem at sælge profiler, og i øvrigt endnu ikke har en cheftræner på plads.

Viborg har solgt nogle spillere, det kan godt
Jeg overvejede også at placere VFF under SJF, men jeg er i tvivl om hvor sidstnævnte står og om det var en opblomstring i et nedrykningsspil eller der er til mere. Viborg må trods alt have et lidt bedre hold, men det er interessant det tager så lang tid at finde en ny træner. Jeg forestiller mig at de går meget efter en der ikke vil ændre for meget og prøver at undgå at skulle langt henni sæsonen før de nye ideer begynder at fungere.

Der er en del hold der her ved sæsonstart virker lidt ubekendte og både kan være kandidater til top-6 og til nedrykningskamp.

Stillingen efter første runde i suppen...

Mono fører - med en difference på 20 point. Dem der har gættet/ønsket BIF på plads nr 12 klarer sig ikke godt.

Brugeren "Wisdom of the Crowds" er gennemsnittet af alles bud.

Andreas Kraul ligger også tungt i gruppettoen.

Største overraskelse i forhold til vores bud er Silkeborg med 192 point

mono

20
Andrewdk
22
KiaeRo
24
Di Stefano
24
Akrobaten
26
mmmdkagf
26
Salling
26
TilgiverAldrigErik
26
Wisdom of the crowd
27,22222
Nizzleroy
28
AGFAS
28
kasperopro
28
Randomtilt
28
Tryllerik
28
Winther
28
Aight
28
Thomas K
30
MEM-fan
30
mph
30
Mandagstræner
30
Alsgaard
30
FSC
32
Noodle
32
T-knogle
32
Odonten
32
KejserJohn
32
Mikkel_k
32
ATO
34
Uglen
34
hapsen
34
Adhs
34
mulle
34
Andreas Kraul
34
Sydhavnen
36
Stats
36
MartinStranger
36
danni pedersen
44

Jeg håber du nyder at være bedst til at vaske op, @mono, for den gule trøje er væk.'

Ny topplacering er @mmmdkAGF men Mono er stadig højt placeret

Ellers må man sige, at både SIFs 12. plads og FCFs 6. plads har skabt rystelser i feltet. SIF er i gennemsnit forventet på en 6,8 plads, og FCF på 11,8 pladsen.

mmmdkagf
22
mono
24
Andrewdk
26
FSC
28
kasperopro
28
Tryllerik
28
Di Stefano
28
Wisdom of the crowd
29,72222
KiaeRo
30
Noodle
30
MEM-fan
30
TilgiverAldrigErik
30
ATO
32
Stats
32
Mandagstræner
32
Winther
32
Aight
32
Thomas K
34
AGFAS
34
T-knogle
34
Akrobaten
34
Odonten
34
mph
34
KejserJohn
34
Alsgaard
34
Andreas Kraul
34
hapsen
36
Randomtilt
36
Salling
36
Adhs
36
mulle
36
Nizzleroy
38
Uglen
38
Sydhavnen
38
MartinStranger
38
Mikkel_k
38
danni pedersen
42

Så fik jeg opdateret Herbstmeister-stillingen. Jeg bemærker en utrolig dygtig debattør ligger øverst - dog a point med flere andre.

Andreas Kraul falder ned i feltet, mens T-knogle scorer den maksimale forskel på 11 placeringer for FCN og derfor ligger tungt i bunden.
FCN og FCF er selvfølgelig de største overraskelser ifht forudsigelserne

Hvem

ABS

FSC

24
KiaeRo
24
Randomtilt
24
mono
24
Alsgaard
24
AGFAS
26
Akrobaten
26
Wisdom of the crowd
27,555556
Thomas K
28
kasperopro
28
TilgiverAldrigErik
28
Di Stefano
28
Mandagstræner
28
Winther
28
Andrewdk
30
Nizzleroy
30
Noodle
30
Salling
30
Mikkel_k
30
Aight
30
Uglen
32
hapsen
32
Tryllerik
32
mmmdkagf
32
MEM-fan
32
mph
32
MartinStranger
32
ATO
34
Stats
34
KejserJohn
34
Odonten
36
danni pedersen
36
Andreas Kraul
36
Sydhavnen
38
mulle
38
Adhs
40
T-knogle
44

Så fik jeg opdateret Herbstmeister-stillingen. Jeg bemærker en utrolig dygtig debattør ligger øverst - dog a point med flere andre.

Andreas Kraul falder ned i feltet, mens T-knogle scorer den maksimale forskel på 11 placeringer for FCN og derfor ligger tungt i bunden.

Hvem

ABS

FSC

24
KiaeRo
24
Randomtilt
24
mono
24
Alsgaard
24
AGFAS
26
Akrobaten
26
Wisdom of the crowd
27,555556
Thomas K
28
kasperopro
28
TilgiverAldrigErik
28
Di Stefano
28
Mandagstræner
28
Winther
28
Andrewdk
30
Nizzleroy
30
Noodle
30
Salling
30
Mikkel_k
30
Aight
30
Uglen
32
hapsen
32
Tryllerik
32
mmmdkagf
32
MEM-fan
32
mph
32
MartinStranger
32
ATO
34
Stats
34
KejserJohn
34
Odonten
36
danni pedersen
36
Andreas Kraul
36
Sydhavnen
38
mulle
38
Adhs
40
T-knogle
44
Valgobservatørerne har ved fintællingen fundet ud af, at den utroligt dygtige debattør enten har fusket med et par brevstemmer eller bare ikke kan lide med 26 points at være røget ud af “monos” førerfelt. Og han trængte jo sådan til at være bedst til andet end opvask 😂.
Ærgrer mig sådan at være røget ud af toppen men må nøjes med en delt 9. plads, men regner med at komme stærkt tilbage i næste runde når både FCN og FCF har rettet ind 😉.

Tak for legen og for indsatsen 👍🤗.

Hvem

ABS

FSC

24
KiaeRo
24
Randomtilt
24
mono
24
Alsgaard
24
AGFAS
26
Akrobaten
26
Wisdom of the crowd
27,555556
Thomas K
28
kasperopro
28
TilgiverAldrigErik
28
Di Stefano
28
Mandagstræner
28
Winther
28
Andrewdk
30
Nizzleroy
30
Noodle
30
Salling
30
Mikkel_k
30
Aight
30
Uglen
32
hapsen
32
Tryllerik
32
mmmdkagf
32
MEM-fan
32
mph
32
MartinStranger
32
ATO
34
Stats
34
KejserJohn
34
Odonten
36
danni pedersen
36
Andreas Kraul
36
Sydhavnen
38
mulle
38
Adhs
40
T-knogle
44
Jeg er lidt bekymret over validiteten, når du placerer dig selv som nummer 1

Jeg er lidt bekymret over validiteten, når du placerer dig selv som nummer 1

Til det vil jeg bare sige: Stop the Count!
Red Wave Dancing GIF by PBS News

Back