New posts

"Hvor blev de af"-tråden

• Thread starter Thread starter Martinstranger
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 4K
  • Views Views: Views 279K
Eller få spæret Tingager inde

that is not funny austin powers GIF

Hvor lang tid går der inden der er smidt et bud på Tingager som vi ikke kan sige nej til 😱
Tror der skal meget store penge på bordet - også for Tingager personligt - hvis det skal blive aktuelt. Han har børn der skal starte i skole inden længe, og blikket stift rettet på det nye stadion i Aarhus og de oplevelser, det kommer til at indebære. Meget sandsynligt at han har anførerbindet på, den dag stadion skal indvies ... Så er nederste halvdel af 2. Bundesliga heller ikke mere attraktiv ...

Tror der skal meget store penge på bordet - også for Tingager personligt - hvis det skal blive aktuelt. Han har børn der skal starte i skole inden længe, og blikket stift rettet på det nye stadion i Aarhus og de oplevelser, det kommer til at indebære. Meget sandsynligt at han har anførerbindet på, den dag stadion skal indvies ... Så er nederste halvdel af 2. Bundesliga heller ikke mere attraktiv ...
Men det er også store penge.

Iflg capology så tjener flere spillere over 1 mill Euro. Deres bedst betalte spiller tjener cirka 10 mill kroner.

Jeg tror ikke Rosler prøver at hente Tingager, men hvis han gør. Og samtidig vil smide en top5 løn efter ham, så tror jeg det er AGF der stopper den transfer - ikke Tingager.

Men det er også store penge.

Iflg capology så tjener flere spillere over 1 mill Euro. Deres bedst betalte spiller tjener cirka 10 mill kroner.

Jeg tror ikke Rosler prøver at hente Tingager, men hvis han gør. Og samtidig vil smide en top5 løn efter ham, så tror jeg det er AGF der stopper den transfer - ikke Tingager.

Hvis tingager fik mulighed for at fordoble sin løn de næste 3 år, så tror jeg ikke det betyder ret meget for ham at kunne rende ind på vores nye stadion som anfører.

Kald mig kynisk, men 10 mil ekstra over de næste 3 år havde de fleste nemt taget imod.

Hvis tingager fik mulighed for at fordoble sin løn de næste 3 år, så tror jeg ikke det betyder ret meget for ham at kunne rende ind på vores nye stadion som anfører.

Kald mig kynisk, men 10 mil ekstra over de næste 3 år havde de fleste nemt taget imod.
Han har en ansvar for en kone og to børn (mener jeg). Får han 4 år dernede og kan spare 1.5 mill mere op årligt. Så ville det være svært at bebrejde ham

Han har en ansvar for en kone og to børn (mener jeg). Får han 4 år dernede og kan spare 1.5 mill mere op årligt. Så ville det være svært at bebrejde ham

Præcis. Så kan vi fans sidde nok så meget og synes vores stadion bliver episk(for det gør det!).

Men i f.eks. 2 Bundesliga spiller man nemt for endnu flere tilskuere hver weekend.

Nå, alt det er jo bare spekulationer, for tingair skifter jo aldrig væk fra os😁

AGF kan jo meget passende signallere ambitioner på klubbens vegne i transfervinduet ... ja ok, men så I det næste da.

Det er jo også en del af snakken om talenter og mellemsæson. Der er en række gode spillere i AGF og de skal gerne føle sig hørt ved at være i en klub med ambitioner.

Hvis AGF ligger i toppen af rækken og CV indikerer et godt vintervindue inkl fuld skrald på de sportslige ambitioner, så gør det nok mindre ondt at se en mulighed som Bochum forsvinde.

Og så er vi alle enige om det er tankespind. Hvis Uwe vil køre 3-back dernede så måske. Men han kunne også sagtens køre med 4-back, eller have en glimrende general i truppen allerede.

Back