New posts

Den store underholdningstråd

• Thread starter Thread starter Deleted member 33
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 2K
  • Views Views: Views 142K
Jeg beklager, hvis det her er for tæt på grænsen af mobning, men jeg synes det er stærkt underholdende:

View attachment 7086

Stavefejlen (der mangler et s i success) kan ramme bredt. (Jeg vil meget nødigt skrive 'os alle')
Men at skrive 'One club mentality', og derefter vitterligt have flere klubbers logo tatoveret, er voldsomt.
Hvad betyder "One club mentality"?? Jeg har forsøgt om jeg kunne regne det ud, men må melde pas.

Hvad er modsætningen til one club mentality? At alle klubber er lige gode?

One club mentality handler i bund og grund om at se herreholdet og kvindeholdet som repræsentanter for én og samme klub. Med andre ord betyder det i den brugte kontekst, at FCK's kvindehold er en lige så naturlig del af FCK som herreholdet, og i forlængelse heraf, at det er naturligt at støtte op om begge hold som fan.

FCK har lagt vægt på one club mentality siden de etablerede kvindeholdet. Men det gælder jo også f.eks. i AGF eller alle de andre superligaklubber med kvindehold. Ellers kunne projektet lige så godt have forsat under VSK Aarhus.

Det er blevet så moderne bare at postulere til højre og venstre. Trump er selvfølgelig i en liga for sig.

I forbindelse med præsidentvalget i Real Madrid er det interessant om der rent faktisk er noget om snakken. Det virker sku lidt sjovt, hvis en præsident kandidat skulle begynde at forhandle med en mulig spiller, inden han er valgt 😂 Og hvis han ikke har, så lyder det rigtig dyrt at opfylde løftet bagefter - medmindre han ved spilleren gerne vil og der er en frikøbsklausul som alligevel skal matches.

Om ikke andet, så syntes jeg det er underholdende.

1780580857534.webp

Det er blevet så moderne bare at postulere til højre og venstre. Trump er selvfølgelig i en liga for sig.

I forbindelse med præsidentvalget i Real Madrid er det interessant om der rent faktisk er noget om snakken. Det virker sku lidt sjovt, hvis en præsident kandidat skulle begynde at forhandle med en mulig spiller, inden han er valgt 😂 Og hvis han ikke har, så lyder det rigtig dyrt at opfylde løftet bagefter - medmindre han ved spilleren gerne vil og der er en frikøbsklausul som alligevel skal matches.

View attachment 7171

Er det ikke helt standard ved presidentvalg i Real Madrid, at de går til valg på, hvilke spillere de vil hente?

Er det ikke helt standard ved presidentvalg i Real Madrid, at de går til valg på, hvilke spillere de vil hente?
Jo, Barceloma også - sikkert også Atletico, men ved det ikke.

Kandidaterne lover et par spillere, muligvis en træner. Der var specielt én kandidat der vist to gange, men i hvert fald en, gik til valg på at få Michael Laudrup som træner.

View attachment 7171

Det er nærmest en-til-en samme platform, som Pérez i sin tid stillede op med. Der hed spilleren bare Luis Figo. Der ligger en dokumentar om det på Netflix, som er ok. Perez er sindssygt smurt 🥴

Latest posts

Back