New posts

Den store tribune-tråd

  • Thread starter Thread starter Alsgaard
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 492
  • Views Views: Views 34K
Hvad er det, du argumenterer for her? Hvem er det, du gerne vil have til at tage ansvar?
Et godt gæt er vel de narrøve, som sætter sig selv over alt og alle, påberåber sig at være "de ægte fans", fyrer pyro af OG af samme årsag nu får lukket tribuner, fordi de IKKE vil overholde almindeligt gældende regler?

For et par dage siden skrev jeg - synes jeg selv - et MEGET sobert opslag og bad om svar på diverse ting fra pyro-folket...ikke én har svaret på helt simple spørgsmål.
 
Et godt gæt er vel de narrøve, som sætter sig selv over alt og alle, påberåber sig at være "de ægte fans", fyrer pyro af OG af samme årsag nu får lukket tribuner, fordi de IKKE vil overholde almindeligt gældende regler?

For et par dage siden skrev jeg - synes jeg selv - et MEGET sobert opslag og bad om svar på diverse ting fra pyro-folket...ikke én har svaret på helt simple spørgsmål.
Jeg læste det mere som et opråb til de andre på tribunen om at gøre noget.

For the record, er jeg enig med, at det bør stoppe nu. Prisen er for stor, når det koster klubben hundredetusindevis af kroner og lukkede tribuner.
 
Jeg læste det mere som et opråb til de andre på tribunen om at gøre noget.

For the record, er jeg enig med, at det bør stoppe nu. Prisen er for stor, når det koster klubben hundredetusindevis af kroner og lukkede tribuner.
Ja. Man ønsker i hvert fald ikke at støtte sit hold når man benytter noget der dels koster klubben penge, samt stemning på tribunerne.

Så har man sat sig over klubben.

Det er heller ikke unormalt, at den slags sker i 2026.
 
Jeg læste det mere som et opråb til de andre på tribunen om at gøre noget.

For the record, er jeg enig med, at det bør stoppe nu. Prisen er for stor, når det koster klubben hundredetusindevis af kroner og lukkede tribuner.

Nej det var som odonten skrev. Det udsprang af det indlæg jeg oprindeligt quoted.

Det er udelukkende dem som gør det som er skyldige. Jeg mener ikke man kan forvente at almindelige tilskuere begynder at lege politimænd når klubben gør så dårligt et arbejde med at forhindre pyro.
 
Et godt gæt er vel de narrøve, som sætter sig selv over alt og alle, påberåber sig at være "de ægte fans", fyrer pyro af OG af samme årsag nu får lukket tribuner, fordi de IKKE vil overholde almindeligt gældende regler?

For et par dage siden skrev jeg - synes jeg selv - et MEGET sobert opslag og bad om svar på diverse ting fra pyro-folket...ikke én har svaret på helt simple spørgsmål.
Så tror jeg desværre at du er nød til at skrive dit indlæg på rumænsk :(
 
Synes egentlig det er en moden og modig beslutning af AGF. Hvis den slags sanktioner skal have effekt, så skal det også ramme nogen - og det må man da sige det gør her.

Der er selvfølgelig nogle risici med at folk søger mod B og måske selvtægt til de følgende kampe. Hvis mange stemningsskabere køber billetter til B, så er det tæt på away-afsnittet, og det er nok ikke smart. Dog så husker jeg sidste gang, at det stemningsskabende afsnit var ramt af sanktion, så var de stemningsskabende tæt på at være tavse hele kampen. Så måske er det en ubegrundet frygt. Jeg er mere i tvivl om at romerlys vil skabe dårlig stemning - det tør jeg næsten ikke forudsige. Tror det egentlig ikke, men det bliver da interessant at følge.
 
Nej det var som odonten skrev. Det udsprang af det indlæg jeg oprindeligt quoted.

Det er udelukkende dem som gør det som er skyldige. Jeg mener ikke man kan forvente at almindelige tilskuere begynder at lege politimænd når klubben gør så dårligt et arbejde med at forhindre pyro

Jeg har hørt fra 3 forskellige personer at dem der førte an i "løjerne" var englændere med trang til udstrakte højre arme.
Så må debatten gå på om det er dem der er skyld i det eller dem der har fået dem ind...
 
Synes egentlig det er en moden og modig beslutning af AGF. Hvis den slags sanktioner skal have effekt, så skal det også ramme nogen - og det må man da sige det gør her.

Der er selvfølgelig nogle risici med at folk søger mod B og måske selvtægt til de følgende kampe. Hvis mange stemningsskabere køber billetter til B, så er det tæt på away-afsnittet, og det er nok ikke smart. Dog så husker jeg sidste gang, at det stemningsskabende afsnit var ramt af sanktion, så var de stemningsskabende tæt på at være tavse hele kampen. Så måske er det en ubegrundet frygt. Jeg er mere i tvivl om at romerlys vil skabe dårlig stemning - det tør jeg næsten ikke forudsige. Tror det egentlig ikke, men det bliver da interessant at følge.
Ja men rammer det de rigtige, eller er det primært dem der overholder fartgrænsen der får fartbøden her?

Jeg tænker du kan prøve et fyre op under et romerlys, og så hvor lang tid der går før det bliver proppet op i røven på dig?
 
Jeg har hørt fra 3 forskellige personer at dem der førte an i "løjerne" var englændere med trang til udstrakte højre arme.
Så må debatten gå på om det er dem der er skyld i det eller dem der har fået dem ind...

Det er vel begge så? Hjælper du en hooligan ind, så er du sgu også skyldig. Man er vel ihvertfald ikke i tvivl om hvad han skal der, da han jo nok ikke er kæmpe AGF fan..

Begynder det der højre arms pis hos os, så går jeg helt balajka. Heiler man bare en gang så er det livsvarig karantæne.
 
Det er vel begge så? Hjælper du en hooligan ind, så er du sgu også skyldig. Man er vel ihvertfald ikke i tvivl om hvad han skal der, da han jo nok ikke er kæmpe AGF fan..

Begynder det der højre arms pis hos os, så går jeg helt balajka. Heiler man bare en gang så er det livsvarig karantæne.
Ja, det lort skal lukkes ned hurtigst muligt
Men med det der blev råbt efter FCM spillere og dem der angiveligt skulle have heilet under kampen i Friheden, så kommer det desværre ikke som et chok
 
 
På den lidt mere paranoide klinge, måske, så er der flere steder kræfter i Europa, der med mange forskellige midler og måder, igen prøver at udbrede - skal vi sige - mere militante og kampparate paroler og holdninger.
Holdninger der også tidligere har været lydhørhed for, i visse kredse af også AGFs tilhængere.
Måske er sådanne kræfter aktive både i FCK, Brøndby og AGF?
Nah, jeg ser nok spøgelser 🙄

Edit: beklager den todelte post. Ved ikke lige hvordan jeg kunne få det hele til at være med i een omgang 😅
 

Latest posts

Back
Top