Det ved jeg ikke rigtig om jeg kan forestille mig. I en tråd på Facebook omkring tifoen, som desværre gik i stykker, så er der en som siger han har trommen. Han er meget hurtig til at ville melde en for at ødelægge den med vilje, selvom der ikke var nogen beviser eller, som jeg læser det, indrømmelser for det. Kun en modstand af at stå under den.
Der påpegede jeg, at hvis man vil anmelde en for det, så skal man også anmelde dem der fyrer pyro af og det ville være mærkeligt, hvis ham der trommer ikke ved hvem der stod med pyro i capo tårnet. Og den kommentar blev ikke ligefrem taget pænt