New posts

Den store stemningstråd

• Thread starter Thread starter Alsgaard
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 832
  • Views Views: Views 49K
Den store stemningstråd
HELT enig! Vi har snakket om det, min stadionmakker og jeg, i lang tid nu. Den solo suger al energi ud af et ellers fint øjeblik. Det er i øvrigt ikke nogen særligt god solo.
Alternativt skal hele stadion lære den og nynne med :D
Jeg er virkelig ikke til Malaga, men jeg kan godt lide stykket, hvor han nynner i falset. Det ville være kønt at få hele stadion med på det, hæ ☺️

Er de sidste 8.000 så kvinder og børn?
Nix - det nye stadion bliver så meget dyrere end forventet, at vi skal ud at hente mønter mange forskellige steder. Til sidst flyver Jacob og bestyrelsen til Saudi Arabien med hatten i hånden, fortæller en smuk historie om en klub, der kæmper mod de store på ulige vilkår og får penge med hjem. Dog på den betingelse at kvinder især, ikke længere må komme på stadion.
Børn... de her blegfede røvhuller har præcis dén alder, hvor ungerne ikke gider med og selvsamme unger er ikke gamle nok til at have deres egne.

Du har fat i noget her. Hvad nu, hvis vi sætter Kandis på fuld skrald i modstandernes omklædningsrum inden kampstart og Bjørn og Okay i pausen, så må det da bringe dem ud af fatning.
Jasguda!!! En skjult højttalerinstallation i gæsternes omklædningsrum og så kan vi fans skifte til at gå på Bluetooth og give den lidt at leve af!
Jeg smider sgu Orm på, eller sådan noget! :D
Eller System of a Down - fucking fed musik, men vildt stressende når man forsøger at koncentrere sig :D

Jasguda!!! En skjult højttalerinstallation i gæsternes omklædningsrum og så kan vi fans skifte til at gå på Bluetooth og give den lidt at leve af!
Jeg smider sgu Orm på, eller sådan noget! :D
Eller System of a Down - fucking fed musik, men vildt stressende når man forsøger at koncentrere sig :D
system of a down armenia GIF

Mht. dansktop så kræver det vel, er der rent faktisk er danskere i startopstillingen på det andet hold 😇

Spiller FCM ikke i sort...?

Fangrupperingerne Stoltheden og Ultras Drewsen varsler 'massive protester' i den kommende tid imod det foreståenede salg af Silkeborg IF til amerikanske Trivela Sports Group. Allerede mandag vil fans troppe op iført sort til udekampen mod FC Midtjylland.

Uf… Den her artikel kan ikke være god.

Silkeborg’s tidligere capo (ved ikke om han stadig er det), Nick Swabach, har tilsyneladende en fortid i White Pride. Og der er flere andre “berømte” personer med i fanmiljøet i SIF.

Kommunikationschefen i SIF:

“Vi kender godt til den del af Nick Schwabachs fortid, som ligger rigtig mange år tilbage. Nicks rolle på den nuværende fanscene i Silkeborg IF har ingen forbindelse til det miljø, som han var en del af for mange år siden. Tværtimod er han fortaler for det mangfoldige fanmiljø, der pryder Silkeborg IF den dag i dag.“
Ooookay så!

Silkeborg’s tidligere capo (Nick Swabach) har tilsyneladende en fortid i White Pride. Og der er flere andre “berømte” personer med i fanmiljøet i SIF.

Vel egentlig også et meget godt billede på, at for de voldsparate handler det ikke om klubfølelse men om at være et sted, hvor man kan være voldsparat under dække af at være fan.
Der har også hernede på Falster være eksempler på rockere, som har "skiftet" klub.
True story: Under en ransagning i en lejelighed beboet af en Bandidos rocker, der fandt politiet billeder af rockeren i både FCK og OB trøjer.

Latest posts

Back