New posts

Den store stemningstråd

• Thread starter Thread starter Alsgaard
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 832
  • Views Views: Views 49K
Det er også interessant, at AGF først forbyder tifo og dernæst trækker det forbud tilbage. Er det endnu et forsøg på at være på forkant, er det chikane, eller kan det blot være inkompetence? Har man mistet overblikket?

Der er mange spørgsmål, men moderskibet har ikke givet lyd.
Jeg gætter på, at AGF har reageret på, at TIFO-gruppen efter alt at dømme slæbte kilovis af fyrværkeri ind på stadion og gemte det under tribunen, da de havde fået adgang til at forberede deres tifo forud for kampen mod Brøndby.

Jeg gætter på, at AGF har reageret på, at TIFO-gruppen efter alt at dømme slæbte kilovis af fyrværkeri ind på stadion og gemte det under tribunen, da de havde fået adgang til at forberede deres tifo forud for kampen mod Brøndby.
Ja det handler vel om at gøre fanklubben opmærksom på at man ikke længere ser igennem fingre med at de hjælper med Pyro i fanklubben, og derfor er der lukket for tifo indtil det budskab er forstået

Undskyld mig...
Men det ligner altså en fornærmelse til AGFs officielle fanklub
Jeg har selv været med i bestyrelsen
Fanklubben har meget lidt med Samlet For Aarhus (SFA) at gøre
De kører deres eget løb
Og jeg synes, de gør det godt
Fede tifoer, fed vokal..
Men altså...
Drop nu fyrværkeriet..
Please

Se - Den vil give mening med den AFA jeg tænkte på.. <3

Alternativt kan man også forkorte "AGF Fanklub Aarhus" med AFA :D
Tak!
Jeg var desværre lidt for meget nede af historiens gade, og der klinger AFA ikke rart, når man som jeg har naturligt manglende hårpragt og en hvid trøje :O
(I omtrent den samme tid som WP forsøgte at herske på tribunen)

AGF Fanclub Aarhus [sic]
Tak!

Jeg er splittet.

Normalt er jeg den del, som godt kan lide lidt pyro, blink og at stadion ikke er så poleret.
Dét vi så mod Brøndby, var ikke ok. En ting er, at folk selv risikerer førligheden ved at stå med pyro i hænderne.
Noget HELT andet, er når fotografer og frivilligere bliver ramt.

Jeg ville elske et kæmpe brag! til den sidste "rigtige kamp" på Ceres park. Men jeg ville hade at se klubben blive straffet i den grad vi ser straffene taksere.

Når alt det er sagt.
Jeg ønsker jer alle en KÆMPE god sidste superligakamp, på Ceres park. Desværre må den blive derhjemme fra for mig, da chefen alt for sent accepterede min ønskede fridag.

Når alt det er sagt.
Jeg ønsker jer alle en KÆMPE god sidste superligakamp, på Ceres park. Desværre må den blive derhjemme fra for mig, da chefen alt for sent accepterede min ønskede fridag.
Jeg ville da bestemt holde øje både med agf.dk og Facebookgrupper i morgen. Ofte er der også folk herinde, som har en eller flere ekstra billetter til overs på kampdagen. Det skrives typisk i kamptråden.

Latest posts

Back