New posts

Den store stemningstråd

• Thread starter Thread starter Alsgaard
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 832
  • Views Views: Views 50K
Kæmpe skud ud til alle, der vidste, at der var arrangeret kæmpe pyro show til idag…
Flere debattører gav indtryk af at have førstehåndsvidende om det. Jeg er blot en halvfed midaldrende mand fra C5, der troede på deres viden. Men jeg er glad for dit kæmpeskud. Tror jeg nok. (Hvis sandheden skal frem, ved jeg faktisk i grunden ikke helt, om jeg er glad for at blive udsat for et kæmpeskud, men jeg er glad for, at der ikke blev leget nytårsaften).

Fansene fra Midtjylland kastede kanonslag, pyroteknik og flasker mod politiet og vagter, hvorefter de væltede det hegn, der skulle adskille dem fra hjemmeholdets fans.

Midtjyderne var tydeligt vrede efter kampen, der endte til fordel for de grønblusede fra Viborg FF, og skældsord som ”mordere” og ”ludere” blev brugt flittigt mod politiet.
"Mordere", ligefrem!?

Nu var jeg ikke på stadion i går, men fyrede FCKs fans ikke op for pyro samtidig med at deres spillere gik ind på banen?
Der er i min erfaring altid pibekoncert på stadion, når udeholdets spillere går på banen, pyro eller ej.
Som jeg husker det, var efter FCK's spillere var kommet ind - jeg husker det i hvert tilfælde som at pibekoncerten tiltog ret markant, da de legede med ild i udebaneafsnittet.

Last edited:
Køerne spiser alle trekløverne (edit: tanketorsk).
war GIF

Man burde høre AGF, om ikke de kan få Helmig til at lave en version af Malaga uden guitar-mellemstykket :)
HELT enig! Vi har snakket om det, min stadionmakker og jeg, i lang tid nu. Den solo suger al energi ud af et ellers fint øjeblik. Det er i øvrigt ikke nogen særligt god solo.
Alternativt skal hele stadion lære den og nynne med :D

Latest posts

Back