Det er meget amerikaniseret dit klip, men jeg kan sgu meget godt lide det. Totaloplevelsen ved at gå til fodbold er så meget større, når der er noget x-factor / build up. Jeg var til hockey i Tampa i februar, det var 3 timer der fløj afsted fordi underholdningen var i top.
Jeg kunne sagtens se man blev mere inspireret af det amerikanske med at der også skal være en grad af show / x-factor. Det trækker altså bare tilskuere.
Det behøver ikke være med ild etc.
Men altså i søndags lavede fans TIFO - men der var ingen fyrværkeri.
Så altså forestil jer i søndags, hvor samme TIFO blev lavet, mens der blev sunget og der så var blå-hvide kaskader fra tribune-tagene mens alle sang med som i søndags.
Det kan jo ikke siges at tage noget fra i søndags, men ville være EKSTRA.
Der hvor der ville "mangle noget" - var ved indløb til 2.halvleg, hvor fansene leverede deres "show".
Det kunne såvel være et fyrværkeri-show af klubben ud fra tagene, hvis det var (selvom det nok var sjældent det ville blive lavet i halvleg).
Men ift at få gejlet publikum op, og få gang i kampen, så ville søndag kunne have fyrværkeri inden kickoff til 1.halvleg som noget ekstra. Ikke som erstatning for "Malaga"/TIFO/sang.
FCK havde noget i fredags i pausen, det var sgu meget fedt.
Den slags ønsker jeg intet af - altså DJ-show og lyshelvede. Men det er den vej det går. Ingen tvivl.
Jeg er bare typen der elsker at diskutere 1.halvleg igennem med andre på tribunen, hente øl, pisse af etc.
Jeg efterspørger intet af den slags i pausen. Men hellere i pausen end fx op til kampen mm. For hvis de fleste andre ville elske det, så lever jeg da med det.