Og slutter vi 8-9 må vi også erkende at SØE og Vejle har fine budgetter og stærke trupper. Jeg tror stadig en af de store bif og agf inklusive kan slutte nr 7-8..
Skuffende ja. Men ringe - tja nej faktisk ikke rigtig. Det er tættere end vi tror.
Det harmonerer SLET IKKE med der hvor alle, inklusive os selv, mener vi er. Vi er medaljevindere fra sidste år, vi har et godt hold, og vores fundament og økonomi er langt bedre.
At slutte 8-9'er ville være et kæmpe skridt tilbage uanset hvordan man vender og drejer det.
Og altså BIF og FCN eksempelvis er jo i top 6 hvert år. Det er det AGF jagter. Jeg er med på at vi ikke har nået samme højder økonomisk som dem endnu, og jeg er også med på, at OB og AaB kan sige at de cirka har samme placering som os, selvom de nok også selv ville indrømme at AGF har mere momentum end de to har.
Momentum kan vende, det ved vi især i Aarhus, men vi kommer ikke et sted hen i denne sæson, hvor vi med ro i sindet kan kigge på Vejle og Sønderjyske og sige at deres økonomi og budget med rette gav dem en plads i top 6, mens at vi med rette sluttede udenfor. Nej, nix, nope
Og hvad du præcis mener med "ringe" ved jeg ikke
Men gu fanden ville det være sportsligt "ringe" kun at præstere til en placering uden for top 6 når vi er nået dertil hvor vi er. Det var også "ringe" at vi ikke kom i top 6 minimum en af de to år med David i de gode forår. Det er ikke "katastrofe" eller lignende. Men "ringe" er det sgu i min optik ;D
Nuvel, sikkert ordkløveri.