Den store økonomitråd
Morten G
Well-known member
Denne type diskussioner i dette forum er for domineret af fatalistisk kurveforlængning, synes jeg. Og af at folk undervurderer, hvor fremragende de mellemlange og lange udsigter er for AGF. UDEN sugardaddy-pjat. Med mindre klubbens ledelse underpræsterer markant i forhold til forudsætningerne (som objektivt er klart bedre end hedebøndernes), vil klubben som minimum være ganske tæt på især FCM om 5-6 år, samlet set. Ingen skal overbevise mig om andet. Personligt tror jeg, de er overhalet på en måde alle kan se om maks. 7-8 år.
Og JA, jeg er helt med på, at de lige nu ser ud som om, de kan flyve, men fodbold er en omskiftelig branche og deres nuværende økonomiske status skyldes primært to faktorer: Store salg og europæiske penge. Den slags går op og ned. Jeg køber slet ikke påstanden om, at AGF ikke kan knække de to koder inden for en forholdsvis nær fremtid. Når det ikke er sket endnu, ser det altid ud som om, det aldrig vil ske.
Og JA, jeg er helt med på, at de lige nu ser ud som om, de kan flyve, men fodbold er en omskiftelig branche og deres nuværende økonomiske status skyldes primært to faktorer: Store salg og europæiske penge. Den slags går op og ned. Jeg køber slet ikke påstanden om, at AGF ikke kan knække de to koder inden for en forholdsvis nær fremtid. Når det ikke er sket endnu, ser det altid ud som om, det aldrig vil ske.