@Uglen
Pogacar restitution har altid været ganske fin, specielt for en rytter der kører hele året. Han vandt eksempelvis over roglic på netop at toppe på sidste dagen.
Sidste år havde han ET kollaps, men kom også til touren med dårlige forberedelser grundet en skade kort inden.
Eller går han altså sjældent ned og har "en off day" det er simpelthen forkert at sige det.
Vingegaards har en bedre restitution hvor han stort set ikke bliver dårligere i 3 uge, hvor alle andre mister lidt Power.
Har linket til en artikel omkring eksempler på hvordan træningen er ændret for ham det seneste år.. I det mindste prøver jeg at have argumenter med kilder på hvorfor det kan lade sig gøre - andet end "jeg syntes ikke det kan lade sig gøre"
Der er så mange elementer som kunne forbedres de seneste 5-10 år, alene på setuppet omkring holdene.. have eksperter på de forskellige områder osv.
Igen siger jeg ikke, at de ikke kan være dopet.. Men at man ikke mener det er muligt at forbedre sig så meget, fra en sportsgrene der har kørt på samme måde i 30-40 år. Til at modernisere den totalt i omkring ALT! Man kan. Selv når eksperter siger er muligt, forstår jeg ikke.. så Kan man vurdere om man tror de har moderniseret sig og ændret det så meget som de siger.. Men fysologisk er det muligt at flytte sig så meget..