New posts

Kamptråd CL-kval runde 3: Sabah - AGF, 11. August kl 18.00

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 174
  • Views Views: Views 9K
Added to Calendar: 11-08-26

Hvad hedder det i næste runde?

• Total voters
    60
  • This poll will close: .
Jeg synes måske, at det er lidt risikabelt at spille ham på en lidt uvant position i så vigtig en kamp. Han har, mig bekendt, ikke spillet positionen før.
Han spillede jo, omend på en 3 mands midtbane, længere tilbage med NP og MEM tidligere. I visse kampe har man måske ofret en af de andre hvis man skulle jagte osv. Jeg tror ikke den er meget mere uvant end en wingback.

Men tror heller ikke på det.

Det var irriterende at vi skiftede så tidligt mod dem hjemme. Det var lidt spild af en udskiftning der, måske kunne have tilfaldet Solbakken.

Vi aner ikke om anden halvleg er 45 minutter en 75 minutter. Det er lidt frustrenden. Havde han spilelt 35 minutter sidst, kunne man have startet ham og byttet med f.eks. JJ i pausen.

Jeg tror vi starter sådan her, men har en to-tre andre muligheder i tankerne.

Hedenstad

Andersen - Røsler - Kahl

Links - Knudsen - Jønsson - Emmery

Bech - Arnstad

Bogere​
Men er vi enige om, at 5-6 af de spillere ikke holder til 120 minutter?

Målet er vel ikke at stille det hold, der er bedst til at spille 120 minutter, men det hold, der inkl 5 udskiftninger kan afgøre det inden for 90 minutter.
Jeg tror at der er flere delmål. Et af målene er at kunne slutte kampen med 11 spillere på banen. Men selvfølgelig skal vi stille et stærkt hold og vi skal virkelig også prøve at fremtvinge en afgørelse indenfor 90 minutter. Men hvis vi er bagud 1-0 med 10 minutter igen, er det jo en overvejelse, hvor meget risiko vi skal spille med. Også fordi flere spillere sikkert er begyndt at være flade i forhold til tilbageløb på det tidspunkt.

Må vi få en vejropdatering? Hvordan føles varmen i Baku? Er det anderledes end det vi er vant til i DK?

Vi er jo nogle stykker som har været lidt bekymret for varmen. Måske du kan berolige os lidt 😅

Svært for os at vurdere eftersom vi bor i nabolandet Armenien som også er rigtig varmt på sommeren, men jeg vil mene at luftfugtigheden er højere her end den er i Yerevan.
Det kommer at blive varmt for dem imorgen men jeg tror at det bliver tåleligt, vi var ude omkring kl 20 i går aftes og der var en tydelig forskel på aften og dag.
Jeg tror det kommer an på stadion og hvordan det er bygget, hvis vinden kan komme ind og friske det lidt op så skal det nok gå.

Latest posts

Back