'En eller anden bibelsk reference'

. En relativt central reference om svigt ... men af en mand der blicer ret central i den videre fortælling - og derfor er den reference ikke skide god.
Man bliver påvirket af forskellige ting. Jeg bærer over med 'Peter Mortensen' og fokuserer på hvor der siges noget relevant.
Jeg synes han så lovende ud mod Poznan og Brøndby i rollen som 10'er. Langt fra perfekt, men noget der - for mig - pegede fremad. Han gjorde det også fint på wingback som vikar.
I går så det ikke specielt godt ud og han har været nedadgående. Jeg kunne godt tænke mig han var mere involveret, fordi det gav lidt lange løg i de sekvenser med 90% boldbesiddelse og 0% kreativitet. Der var andre sekvenser hvor det var langt bedre, og spørgsmålet er nok også, hvordan man kombinerer evnen til at holde bolden sikkert og skabe gennemspille muligheder, og så ind i mellem at gå efter risikobetonede udfordrende aktioner ala Anderson.
Jørgensens udfordring er måske, at han er regissør, der sætter andre op i teknisk småspil. Han har savnet en 9'er og teknikere med gode løb omkring sig. Men Arnstad er mere stationær / en der også fordeler bolden, og Anderson er mere en der får bolden og så udfordrer. Det må man få løst på en eller anden vis.