New posts

Artikler om spillerne og klubben 2026

• Thread starter Thread starter Mengsen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 2K
  • Views Views: Views 132K
Han og en anden mand blev fundet i besiddelse af to skarpladte pistoler, da de ifølge Ekstra Bladet blev stoppet af en hundepatrulje fra Københavns Vestegns Politi en aften i februar 2022. Retten vurderede, at de to mænd havde til hensigt at anvende pistolerne til en ikke nærmere konkretiseret konfrontation med en eller flere personer.

det kan godt vaere at antabussen skal blandes med en god dosis opiader, han lyder ikke som en sjov fyr at moede

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/la-liga/la-liga-spiller-har-en-inderlig-droem-om-slutte-af-i-agf

Godt nok er artiklen fra december 2020, men den giver håb om, at der fortsat findes fodboldspillere, som rummer andet end tomme løfter. Hvad Jønsson har/ikke har afvist vides ikke, men her er fornemmelsen at loyaliteten (rent faktisk) varer evigt, og ønsket om at komme hjem til Aarhus altid har været målet.
Han kaldte den meget godt:
Det kan være, jeg ikke er klar til at vende hjem, før jeg er 33-34 år, og så kan det altså også være, at AGF ikke synes, at jeg har så meget at bidrage med.
I hvert fald første halvdel med alderen. Noget tyder på, at han stadig har nok at bidrage med.

Latest posts

Back