New posts

Artikler om spillerne og klubben 2026

• Thread starter Thread starter Mengsen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 2K
  • Views Views: Views 105K
"- Det har været en beslutning, som har taget noget tid at komme frem til, og selvfølgelig også en svær beslutning, for jeg har haft en fremragende tid i AGF, der er en fantastisk klub med enestående fans og en helt særlig relation til byen Aarhus - det så vi, da vi fejrede mesterskabet med så mange mennesker. 

"

Lige præcis det PM på ingen måde fik sagt - og takkede alle i klubben/byen i stedet.

Men han turde ikke takke fansene - og takke for den uendelige støtte i årevis i med og modgang - da han nu er BIF-mand, og MED DET SAMME gjorde det modsatte - at udtale at der i Brøndby er "eufori som ingen andre steder" - lige efter AGFs fans - og hele byen - havde lavet den største fejring i mands minde, og vel aldrig er set i dansk klubfodbold før - med så lang og vild en fejring... PM har været god til at takke fansene mens han var i AGF - det husker vi også. Men det sekund han skulle til BIF, udelod han det - for ikke at skuffe sine nye tilhængere...

Dalsgaard takkede fansene som noget af det første.
Tak for det.

PM’s udtalelser om Brøndby fansene kan ikke rigtig få mit pis i kog, da det citat er taget meget ude af sin kontekst. Men jeg er enig i, at det er underligt, at han ikke nævner fansene med et ord i sit opslag. Istedet pakker han det ind i ‘Aarhus og klubben’.

Når det er sagt, så siger Dalsgaard alt det rigtige! Tak for alt ❤️

Jeg tror ikke vi var blevet mestre, hvis ikke vi havde haft Dalsgaard da Tingager blev skadet.

Hans betydning for holdet og for klubben kan simpelthen ikke undervurderes.

Tak for alt du gav til os i AGF, Dalsgaard - du fik en flot karriere, og du slutter i dén grad på toppen.
Det kommer jo an på hvem der havde haft Dalsgaards plads på holdet. Den plads i truppen havde jo været “tom”

Tak for alt, Dalsgaard. ALT, simpelthen.
Hold. Nu. Kæft en chef han var, især i dette forår. Jeg var klar til at opgive sæsonen, da Tingair gik i stykker, men Dalsgaard havde andre planer.

Nu har CV en voldsom opgave foran sig. Det har JP i øvrigt også.
JH, Tingair og NP bliver ekstra vigtige i starten af sæsonen, de skal i dén grad være rolige og stabilisere holdet, når stormvejret rammer.

CV skal, udover at finde nyt, dynamisk og ungt blod, også lige overveje, om ikke vi får brug for at tilføre lidt rutine til truppen også. Det er altså tre store personligheder, der smutter, som ikke bare lige kan erstattes af tre unge knejter med mod på tilværelsen.

Jeg tror faktisk det er meget sundt, at vi får et par af de gamle spillere og store personligheder ud af klubben, i forhold til det generationsskifte vi utvivlsomt står overfor. Det giver lidt mere plads til de yngre spillere og en ny gruppe ledere til, at vise sig lidt mere frem. Samtidig har vi stadig et par af de gamle ledere til, at hjælpe på vej. Win-win som jeg ser det.

Latest posts

Back