New posts

Artikler om spillerne og klubben 2026

• Thread starter Thread starter Mengsen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 2K
  • Views Views: Views 99K
Artikler om spillerne og klubben 2026

Det er fandeme vemodigt at sige farvel til ham! Sportsligt er det nok den rigtige beslutning for alle parter, men for mig er han bare indbegrebet af det “nye” AGF. 2 bronzemedaljer, en pokalfinale og så selvfølgelig mesterskabet i år. Han har virkelig været med til at rykke klubben til et nyt niveau! Ud over det sportslige har han også bare været garant for moderne sportsmanship og lederskab. Som de snakker om i et radioprogram på R8dio, så er han også et perfekt billede på et sundt maskulint forbillede.

Tak for alt, vores kaptajn 🫡

En af de største i AGF nogensinde!
Han havde virkelig fortjent at løbe ind på det nye stadion i en hvid trøje..

Ender han i Lyngby, så håber jeg han er aktiv længe nok til at han får en awaykamp i Kongelunden, for at modtage en absolut velfortjent hyldest!
Sikke en leder, sikke en chef, sikke en person - en sand AGF-stjerne!

Paddy er for mig selve symbolet på den endelige turnaround i AGF. Positivt forbillede. Perfekt professionel. Respektfuld, rolig og fokuseret.
I lange stræk en veritabel målmaskine, faktisk til et punkt, hvor 11 mål i hans sidste sæson for klubben blev betragtet som en krise.

Han skal meget snart i legendekorpset! Helst i går.

Jeg kommer under alle omstændigheder til at rejse mig og hylde ham, skulle han besøge Århus med en anden trøje på, og han vil altid kunne drikke og spise gratis i Århus - hvis det stod til mig.

Paddy er for mig selve symbolet på den endelige turnaround i AGF. Positivt forbillede. Perfekt professionel. Respektfuld, rolig og fokuseret.
I lange stræk en veritabel målmaskine, faktisk til et punkt, hvor 11 mål i hans sidste sæson for klubben blev betragtet som en krise.

Han skal meget snart i legendekorpset! Helst i går.

Jeg kommer under alle omstændigheder til at rejse mig og hylde ham, skulle han besøge Århus med en anden trøje på, og han vil altid kunne drikke og spise gratis i Århus - hvis det stod til mig.
Paddy er vel allerede i Legende-korpset, da han har vundet noget med AGF..

Men han er ikke bare en legende - han er vel niveauet over!

Midt i Guldjublen gik det altså min næse forbi, at Henrik Dalsgaard i kampen mod Brøndby, hvor vi vinder guld, faktisk rundede 300 kampe i superligaen!
Meget fedt at han scorer på udebane i Brøndby og vinder guld i sådan en jubilæumskamp! Tillykke til en kæmpe chef!

Latest posts

Back