New posts

Artikler om spillerne og klubben 2026

• Thread starter Thread starter Mengsen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 1K
  • Views Views: Views 63K
Last edited:
Kevin Yakob var nærmest solgt til Udinese inden hans skade.

Det er godt nok en ordentlig koldbøtte der bliver slået i livet, når sådan noget sker. Her regner man med alt er godt og så sker sådan noget. Det kunne vel have sikret ham økonomisk resten af livet og i stedet endte han i et skadeshelvede. Kan godt forstå det er noget af et hul man kommer ned i.

Især Yakobs sidste halvdel af sæsonen bød dengang på ekstraordinært gode præstationer, og TV 2 kan nu afsløre, at den svenske midtbaneprofil ovenpå medaljekåringen i foråret 2023 var så godt som solgt til italienske Udinese. En af flere italienske topklubber, der ville sikre sig den svenske midtbanespiller – i skarp konkurrence med franske topklubber.

Det vil være fantastisk hvis han kan lukket kapitlet med guld 🤞 :cool: Man skal få det bedste ud af de situationer man ender i- så sæt i gang 💙 💙

Nogle gange er du heldig og andre gange uheldig. Jeg føler, at det hele er en del af Guds plan. Jeg arbejder hårdt og gør, hvad jeg kan, hver dag, og så føler jeg, at det hele allerede står skrevet for mig, og at jeg skal stole på den plan, der er lagt for mig. Hvor mange spillere er kommet tilbage fra sådan en skade, spiller med om guld og har mulighed for at spille VM i den første sæson tilbage? Det er ikke mange, og jeg vil bare forsøge at skrive historien på en smuk måde. Det vil være en perfekt afslutning på dette kapitel,

Artiklen er læsværdig og han taler også om hvad AGF gjorde for ham i perioden - dejligt han nævner det, så vi får et indblik i den del også.

Kevin Yakob var nærmest solgt til Udinese inden hans skade.

Det er godt nok en ordentlig koldbøtte der bliver slået i livet, når sådan noget sker. Her regner man med alt er godt og så sker sådan noget. Det kunne vel have sikret ham økonomisk resten af livet og i stedet endte han i et skadeshelvede. Kan godt forstå det er noget af et hul man kommer ned i.

Det vil være fantastisk hvis han kan lukket kapitlet med guld 🤞 :cool: Man skal få det bedste ud af de situationer man ender i- så sæt i gang 💙 💙

Artiklen er læsværdig og han taler også om hvad AGF gjorde for ham i perioden - dejligt han nævner det, så vi får et indblik i den del også.

Efter min vurdering næsten lige så vigtig forlængelse som Beijmo og Kahl.. Ellers skal han sælges nu for at få penge for ham

Latest posts

Back