New posts

Artikler om spillerne og klubben 2026

• Thread starter Thread starter Mengsen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 1K
  • Views Views: Views 66K
Last edited:
Kevin Yakob var nærmest solgt til Udinese inden hans skade.

Det er godt nok en ordentlig koldbøtte der bliver slået i livet, når sådan noget sker. Her regner man med alt er godt og så sker sådan noget. Det kunne vel have sikret ham økonomisk resten af livet og i stedet endte han i et skadeshelvede. Kan godt forstå det er noget af et hul man kommer ned i.

Især Yakobs sidste halvdel af sæsonen bød dengang på ekstraordinært gode præstationer, og TV 2 kan nu afsløre, at den svenske midtbaneprofil ovenpå medaljekåringen i foråret 2023 var så godt som solgt til italienske Udinese. En af flere italienske topklubber, der ville sikre sig den svenske midtbanespiller – i skarp konkurrence med franske topklubber.

Det vil være fantastisk hvis han kan lukket kapitlet med guld 🤞 :cool: Man skal få det bedste ud af de situationer man ender i- så sæt i gang 💙 💙

Nogle gange er du heldig og andre gange uheldig. Jeg føler, at det hele er en del af Guds plan. Jeg arbejder hårdt og gør, hvad jeg kan, hver dag, og så føler jeg, at det hele allerede står skrevet for mig, og at jeg skal stole på den plan, der er lagt for mig. Hvor mange spillere er kommet tilbage fra sådan en skade, spiller med om guld og har mulighed for at spille VM i den første sæson tilbage? Det er ikke mange, og jeg vil bare forsøge at skrive historien på en smuk måde. Det vil være en perfekt afslutning på dette kapitel,

Artiklen er læsværdig og han taler også om hvad AGF gjorde for ham i perioden - dejligt han nævner det, så vi får et indblik i den del også.

Det er godt nok en ordentlig koldbøtte der bliver slået i livet, når sådan noget sker. Her regner man med alt er godt og så sker sådan noget. Det kunne vel have sikret ham økonomisk resten af livet og i stedet endte han i et skadeshelvede. Kan godt forstå det er noget af et hul man kommer ned i.

Det vil være fantastisk hvis han kan lukket kapitlet med guld 🤞 :cool: Man skal få det bedste ud af de situationer man ender i- så sæt i gang 💙 💙

Artiklen er læsværdig og han taler også om hvad AGF gjorde for ham i perioden - dejligt han nævner det, så vi får et indblik i den del også.

Efter min vurdering næsten lige så vigtig forlængelse som Beijmo og Kahl.. Ellers skal han sælges nu for at få penge for ham

Umiddelbart helt til grin at Magnus Knudsen ikke er på. Beijmo var også en oplagt kandidat.
Erlic og Divkovic må også have gjort det hæderligt i deres meget lidt succesfulde kampe for at holde Kahl ude af holdet. Efter en af de bedste kampe, jeg kan huske at have set med ham.

Erlic og Divkovic må også have gjort det hæderligt i deres meget lidt succesfulde kampe for at holde Kahl ude af holdet. Efter en af de bedste kampe, jeg kan huske at have set med ham.
Meget enig
Synes virkelig Kahlen har holdt højt niveau defensivt
Men har er ikke en særlig bling-spiller som tiltrækker sig en masse unødvendig opmærksomhed
Måske det også tæller med i forhold til manglende anerkendelse

Meget enig
Synes virkelig Kahlen har holdt højt niveau defensivt
Men har er ikke en særlig bling-spiller som tiltrækker sig en masse unødvendig opmærksomhed
Måske det også tæller med i forhold til manglende anerkendelse
I hvert fald ret tydeligt at de mere nørdede medier/eksperter lægger mærke til hvor god han er og ofte fremhæver ham, mens de mere mainstream typer totalt overser ham.

Faldt lige over Yakobs citat. Når han siger "Det vil være en perfekt afslutning på dette kapitel," så lyder det lidt for mig, som om han regner med at smutte denne sommer?

Selvom Arnstad og Bech ikke har været så skarpe i foråret, så har begge haft en fremragende sæson og har begge været succesfulde køb.
Arnstad har taget et kæmpe skridt op i forhold til tiden under Uwe R. Og Bech har scoret mål hele tiden, de har også tiltrukket sig modstandernes opmærksomhed i foråret, som så har givet plads til andre spillere i kampene og selv om Arnstad har manglet mål i foråret ville jeg nødigt undvære ham.
En anden betragtning er, at vi længe har måtte undvære Poulsen, Thingager, Carstensen og Solbakken, det ville andre klubber næppe have håndteret så imponerende, hvilket tidligere diskussioner blandt mange vedr. Den manglende bredde er forstummer her i foråret.
Hvem ville have troet før sæsonstart, at spillere som, Serra, Emmery, Borgere og Yacob ville få afgørende roller i denne sæso
Jeg håber så meget vi tager guldet, hvilket vil være fuldt fortjent og en kæmpe triumf at fejre og tage med ind på det nye stadion 👏👍 KSDH !!

Jeg antager at Beijmo har clearet den med chefen, men alligevel vildt nok, at han lige smutter til London og ser CL semifinale midt i en uge, hvor han træner til sin klubs vigtigste kamp i 40 år...

Jeg antager at Beijmo har clearet den med chefen, men alligevel vildt nok, at han lige smutter til London og ser CL semifinale midt i en uge, hvor han træner til sin klubs vigtigste kamp i 40 år...
Jeg tror Poulsen har bedt dem om at lave ét eller andet på deres fridag. En tur med ungerne eller noget. Væk fra at kigge på stillingen på telefonen.

Hørte/læste et sted, at spillerne har fri tirsdag og onsdag i denne uge. Så derfor tænker jeg ikke, at Beijmo har haft behov for at spørge om lov til at bruge sine fridage i London.

Tænker det er helt perfekt at gøre den slags. Det værste spillerne kan gøre er i hvert fald at ligge hjemme på sofaen og tænke over hvor vigtig kampen er.

Latest posts

Back